וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר השופט למכבי תל אביב - מכבי חיפה: המאזן העונתי והמחלוקות

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 12:21

שניר לוי ישפוט לראשונה בקריירה משחק עונה: מה המאזן של השתיים איתו, מי יהיו שופטי המסך ומתי הייתה הפעם האחרונה שבה הרתיח את הצהובים?

ההקלטה של השיחה בין שופטי המסך לשופוט אביעד שילוח בפסילת השער של בני סכנין מול מכבי תל אביב/איגוד השופטים

איגוד השופטים הודיע היום (רביעי) רשמית כי שניר לוי יהיה שופט המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד ביום שני במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון (20:30). רועי ריינשרייבר יהיה השופט הרביעי, ואילו שופטי המסך יהיו דניאל בר נתן ואליהו קספו.

עבור שניר לוי, זה "משחק עונה" ראשון שאותו הוא שופט, כשמדובר במשחק המרכזי בין שתי הגדולות שמוליכות את הטבלה, אחרי מחזור סוער מבחינת השיפוט, עם שער שנפסל לבני סכנין מול מכבי תל אביב בהחלטה שעוררה הרבה ביקורת בענף.

שניר לוי שופט כדורגל פוסל שער מול דור תורג'מן, דן ביטון שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
שניר לוי מוקף בשחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום
שניר לוי, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
שניר לוי מוקף בשחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

לפני כשנה לוי שפט את הדרבי התל אביבי, שרק לשני פנדלים לזכות הפועל תל אביב - ושניהם בוטלו על זיו אדלר שופט המסך. כמו כן הרחיק את אנריק סבוריט. לוי שפט העונה את מכבי תל אביב ארבע פעמים, זה הסתיים בשלושה ניצחונות למוליכה ותיקו אחד. גם את חיפה הוא שפט ארבע פעמים העונה, והמאזן שלה איתו הוא שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

יואב מזרחי ישפוט את המפגש בין בני ריינה להפועל באר שבע ביום ראשון (20:15, ספורט3), ואילו בשבת מג'ד רושרוש ישפוט את המשחק בין בני סכנין להפועל חיפה בפלייאוף העליון (20:00, ספורט2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully