וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד סבל מדיכאון, וומבי תסכל את יוקיץ': "הוא עתיד ה-NBA"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:34

כוכב פילי חזר אך הודה שהוא עדיין סובל מקשיים נפשיים. סנטר דנבר הרגיש כאילו הרוקי "חסם 600 פעם", פופוביץ' מאושר

פינת הכדורסל, דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי למעלה מחודשיים מחוץ למגרשים ג'ואל אמביד חזר - ובגדול. סנטר פילדלפיה שנפצע בסוף ינואר ונזקק לניתוח במניסקוס שב הלילה (בין שלישי לרביעי), סיפק 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-30 דקות, והיה הגורם המכריע ב-105:109 על אוקלהומה סיטי.

הסנטר הנהדר התמודד בתשעת השבועות האחרונים לא רק עם עול פיזי, אלא גם עם עול נפשי. "בדרך כלל כשאני נפצע אני אומר לעצמי להמשיך הלאה, אבל הפעם זה היה אחרת", הודה. "זה השפיע עלי נפשית. הייתי מדוכא. זה לא היה טוב. אני עדיין לא במקום בו אני רוצה להיות, בעיקר מבחינה נפשית, אבל אני כל כך אוהב לשחק, אז אנצל כל הזדמנות שיש לי".

אמביד הוסיף וסיפר על הקשיים הנפשיים: "לקח לי זמן להתגבר, ואני עדיין לא חושב שממש התגברתי עד הסוף. אני מנסה להסתכל על הדברים החיוביים, ומקווה שבכל יום זה ימשיך להשתפר. אני כל כך אוהב לשחק כדורסל, אבל מבחינתי המשפחה מעל הכל - והיא זו שעזרה לי בתקופה הזאת".

על היכולת עצמה אמר הסנטר: "אני חושב שהייתי די רע. בדרך כלל כשאני חוזר מדברים כאלה אני חושב שאקלע 30-40. הפעם זה היה קצת שונה, ייקח לי זמן לחזור לעצמי וממש לסמוך על עצמי. למדתי על עצמי הרבה לאורך השנים, אני צריך לדאוג לעצמי ולהישאר בריא".

"הוא אחד השחקנים הדומיננטיים ביותר שאי פעם היו ב-NBA", התמוגג קלי אוברה, ששמח מאוד לקבל בחזרה את הכוכב שלו.

אלן אייברסון מברך את אמביד בסיום

הדו-קרב המרתק של הלילה היה בין ניקולה יוקיץ' לוויקטור וומבניאמה. האלופה דנבר נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שניצחה את סן אנטוניו 105:110, ובעוד הסרבי סיים עם 42 נקודות, 16 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הוא הרגיש כאילו לרוקי המסחרר "היו בערך 600 חסימות הערב".

למעשה, לוומבי היו תשע "בלבד", והוא היה רחוק חסימה אחת ושני אסיסטים מקוואדרופל דאבל - 23 נקודות, 15 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-9 חסימות היו לו מול השחקן הטוב בעולם. "לא הייתי טוב הערב", טען יוקיץ', "אבל ויקטור שחקן מיוחד. ברגע שהוא קצת ילמד ויבין דברים, הוא יהיה בעיה גדולה עוד יותר. הוא רעב, הוא עובד קשה והוא צנוע. זה שילוב טוב". ארון גורדון הסכים: "הוא הולך להיות מאוד, מאוד, מאוד, מאוד, מאוד טוב".

גרג פופוביץ', שטען כי המשחק הזה היה "אחד התחרותיים שראיתי בשנים האחרונות", נהנה לראות את הרוקי המופלא שלו עומד בגאון מול השחקנים הטובים בעולם: "יוקיץ' אחד הגדולים ביותר. ויקטור רצה לשמור עליו וזה אומר הרבה, זה מעיד על זה שהוא רוצה להיות גדול. הוא לומד כל רגע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רק שני רוקיז רשמו 1,400 נקודות, 700 ריבאונדים, 200 אסיסטים ו-200 חסימות בעונתם הראשונה בליגה. לראשון קראו טים דאנקן, ולשני - ניחשתם נכון, ויקטור וומבניאמה. "הוא העתיד של הליגה", הודה מייקל מאלון. "אנחנו חוזים כרגע בנסיקה של השחקן הגדול הבא ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully