וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שלעולם לא אשחק שוב": הכדורגלן שאיבד רגל בנובה מתחיל מחדש

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:29

בן בנימין, שאיבד את רגלו במתקפה של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, מתכונן לאליפות אירופה עם נבחרת הקטועים: "כבר לא מאמין שיהיה שלום"

דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

ב-7 באוקטובר נפצע קשה בן בנימין, בלמה של מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון, במסיבה ברעים. רגלו הימנית של השחקן נקטעה, אך את חלום הכדורגל שלו אי אפשר היה לעצור - בנימין הצטרף לנבחרת הקטועים של ישראל, שממשיכה בהכנותיה לקראת יורו 2024 שייערך מה-1 עד ה-8 ביולי בצרפת.

"חשבתי שלעולם לא אשחק שוב כדורגל", הודה בריאיון ל-AFP. "הייתי די בטוח שלא אוכל ללכת שוב, שלא לדבר על לרוץ". מחבלי חמאס זרקה לעברו ולעבר חבריו וארוסתו ארבעה רימונים, ובדומה לו, גם רגלה של ארוסתו נקטעה.

מי ששכנע את בנימין להצטרף לנבחרת הקטועים של ישראל הוא מייסדה, צח שחרור, עורך דין שאיבד את רגלו כבר בגיל 8. "חייך לא הסתיימו", אמר לבנימין. "הוכחנו שלא רק שאפשר לחזור לחיים נורמליים, אפשר גם לשחק כדורגל עם רגל אחת ולייצג את המדינה שלך".

הכדורגלן בן בנימין משתחרר מבית החולים. מתוך פייסבוק, צילום מסך
בנימין משתחרר מבית החולים בנובמבר/צילום מסך, מתוך פייסבוק

בנימין, ששיחק בין היתר בהפועל איכסל ומ.ס. כפר קאסם, הודה כי תפיסת עולמו - כמו גם תפיסת עולמם של ישראלים רבים אחרים - השתנתה אחרי ה-7 באוקטובר: "אני כבר לא מאמין שיהיה שלום, כי הם כולם רוצים בהשמדתנו. אבל אנחנו לא מתכוונים לעזוב, לא משנה מה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • בן בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully