וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין שולט!": כריסטיאנו רונאלדו גאה בעוד שלושער מטורף

הפורטוגלי של אל נאסר כיכב עם שלושער נהדר והוסיף בישול, בסעודיה שוב מצדיעים: "אמרו שזו עסקה שיווקית, שניימאר טוב ממנו, אבל הוא מספר אחד"

כריסטיאנו רונאלדו כובש עוד שלושער במדי אל נסאר/הליגה הסעודית

כריסטיאנו רונאלדו לא יזכה עם אל נאסר באליפות ערב הסעודית, אבל ממשיך לשפר מספרים בדרך לזכייה בתואר מלך השערים. אתמול (שלישי) חגג שלושער שני ברציפות עוד במחצית הראשונה מול עבחה, כשהתוצאה 0:5 אחרי 45 דקות.

הכוכב הפורטוגלי בן ה-39 הבקיע את הראשון שלו בבעיטה חופשית חזקה מתחת לחומה בדקה ה-11 ונעזר בתגובה רעה של השוער הרומני צ'יפריאן טטרושאנו, אקס מילאן. 10 דקות לאחר מכן הוא סובב מעל החומה בכדור חופשי יפה יותר, ובדקה ה-33 רשם בישול 250 בקריירה כשהכין מצד שמאל לסאדיו מאנה. החגיגה נמשכה עם השלישי של רונאלדו בהקפצה אלגנטית בדקה ה-43 ואחרי דקה נוספת הוא בישל לעבדולמאג'יד אל סולאיהים. בהפסקה הוחלף רונאלדו יחד עם מאנה.

הפורטוגלי כבש שער מספר 885 (!) בקריירה, וכעת רונאלדו רחוק רק 15 שערים מציון דרך מופלא: 900 שערים בקריירה. "הוא שוב משתלט על ימי שלישי", נכתב ב"SPORTbible" על הפנומן הבלתי נגמר, שכבש שלושער מספר 35 בקריירה מעל גיל 30, כשלפני גhל 30 כבש 30 פעמים "בלבד" שלושער. "אנחנו לא מורידים הילו!ך", כתב כריסטיאנו הגאה בחשבון האינסטגרם שלו, וקיבל כ-5 מיליון לייקים.

עיתונאי סעודי בכיר צייץ כי "אמרו שזו רק עסקה שיווקית, אמרו שניימאר ומחרז ובנזמה כבר יותר טכניים ממנו, אבל מי מלך השערים, מי אחראי על הכי הרבה גולים, מי כבש הכי הרבה פעמים צמדים ומעלה בליגה, מי המצטיין של החודש? הכל רונאלדו. אל תשוו אותו לאחרים, מדובר בתופעה היסטורית".

השער הראשון

השער השני

הבישול למאנה

השער השלישי

כעת במאזנו של רונאלדו 29 שערים ו-11 בישולים העונה בליגה הסעודית. הוא מקדים בשבעה שערים את אלכסנדר מיטרוביץ', חלוצה הסרבי של האלופה שבדרך אל הילאל, לה 12 נקודות יתרון בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully