וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "התמיכה מישראל מדהימה". בוושינגטון ממשיכים להחמיא

"אף אחד לא האמין שננצח", אמר הישראלי שהפך ל-DJ בחדר ההלבשה אחרי מילווקי. מאמן וושינגטון פרגן: "הוא נהדר, סומכים עליו"

דני אבדיה באימון וושינגטון וויזארדס/חשבון ה-X של WashWizards

העונה המצוינת של דני אבדיה נמשכת. הלילה (בין שלישי לרביעי), עם תשעה שחקני בסגל בלבד, שוב ללא קייל קוזמה וטיוס ג'ונס, לקח הישראלי אחריות, הצטיין עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והוליך את וושינגטון אולי לניצחונה הגדול ביותר ב-2023/24 - 113:117 על מילווקי החזקה.

השחקנים חגגו בחדר ההלבשה, ולפי "האתלטיק", אבדיה היה זה שאחראי על המוסיקה. "פשוט התחרינו", אמר הישראלי, שסיפק בין היתר דאנק גדול על הראש של יאניס אנטטוקומפו. "ידענו שזה לא משנה איזה מאזן יש לבאקס או מי משחק שם. כולם נענו לאתגר. אף אחד לא האמין שננצח, אבל ניצחנו. אני שמח עבור החבורה הזאת, כי היינו זקוקים לזה. זה נותן לנו המון ביטחון וגורם לנו להאמין שאפשר לעשות דברים יפים. זה בלי ספק אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה, לרגעים כאלה חיכינו".

במסיבת העיתונאים נאמר לאבדיה על ידי הנציגים הישראלים שהמשחקים שלו מזכירים את אלה של ליאונל מסי בברצלונה - מושכים קהל רב מישראל. "אני שמח שאתה משווה אותי למסי", אמר. "התמיכה של עם ישראל היא פשוט מדהימה, במיוחד בתקופה כזאת - אנשים מגיעים ואתה נותן להם חוויה חיובית. בורכתי לעשות את זה. אני מזמין את כולם, כיף לי שאתם פה, כיף לי שמעודדים אותי".

המאמן בריאן קיף החמיא לישראלי ואמר: "דני נהדר, הוא ממשיך להתפתח, אנחנו שמים את הכדור בידיים שלו וסומכים עליו שיקבל החלטות בשבילו ובשביל אחרים. הריבאונדים שלו נהדרים, ונמשיך לדחוק בו לעשות יותר כי אנחנו מאמינים שהוא מסוגל ליותר והוא הוכיח זאת".

קורי קיספרט, שהוביל עם 27 נקודות, הוסיף: "אני רואה את דני משתפר כבר שלוש שנים. הצורה בה הוא מקבל את ההחלטה הנכונה שוב ושוב - זה משהו שהוא הוסיף לארגז הכלים שלו. יש לו את הכדור הרבה ואנחנו סומכים עליו".

שימו לב לממוצעיו של אבדיה ב-20 המשחקים האחרונים

"הם הרגו אותנו בהתקפות מעבר, זה מה שהם עושים", הודה דוק ריברס המתוסכל, ששוב ראה את קבוצתו מפסידה בחוץ (20:18 העונה). "הגנת המעבר שלנו היתה בלתי נסלחת. זה הפסד מאכזב מאוד. אנחנו לא תמיד נראים רציניים מספיק בחוץ, וחובה לתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully