וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין לא מתחרט על ההרכב המשני. המסר למשחק העונה כבר הועבר

3.4.2024 / 6:50

במכבי תל אביב יודעים ש"בכל הרכב היינו צריכים להעפיל לחצי הגמר", המאמן הבהיר שהוא רוצה לראות מי ירים את עצמו לפני מכבי חיפה בשני. במועדון אופטימיים: "כאב לנו גם אחרי אולימפיאקוס וידענו להתגבר"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:4 (רבע גמר גביע המדינה)/ספורט1

למכבי תל אביב היתה שאיפה להפוך את העונה הזו למיוחדת ויוצאת דופן, אבל אמש (שלישי) החלום התנפץ - הקבוצה של רובי קין כבר לא תזכה בטרבל. מכבי תל אביב של פאקו אייסטרן עשתה זאת לפני תשע שנים אבל ברק בכר לא ידע לעשות זאת עם שני מועדונים בהם לקח 6 אליפויות וגם ולדאן איביץ', עם שתי אליפויות, לא זכה בגביע המדינה.

קין הדף אמש נסיונות לבקר את ההחלטה שלו לעלות עם כל כך הרבה שינויים ב-11. "בכל הרכב היינו צריכים לעבור את המשחק הזה ולהעפיל לחצי הגמר", אמרו גם אחרים במועדון. האירי היה משוכנע שדווקא ההרכב המשני, עם שמונה שחקנים שלא פתחו במשחק הליגה האחרון, יהיה זה שיידע לקחת את מכבי תל אביב לסיבוב הבא. "אין בי שום חרטה על ההרכב שהעליתי, בשביל זה יש לנו סגל גדול במכבי תל אביב", התעקש קין בסוף המשחק.

המסר שהעביר המאמן כבר אמש בחדר ההלבשה בפתח תקוה, הוא שהציפייה של המועדון היא לראות מי מבין השחקנים יידע להרים את עצמו למשחק העונה ביום שני. "כואב לנו מאוד עכשיו, אבל כאב לנו גם אחרי אולימפיאקוס וידענו להתגבר ולעשות את השינוי", אמרו אמש בקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
יסיק מסקנות? קין/אריאל שלום

למשחק מול מכבי חיפה יחזרו להרכב רועי משפתי, אנריק סבוריט. רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ וערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully