וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו לא לבד: אנטישמיות חולנית באיטליה, צפו במדבקות המרושעות

ארגונים ניאו נאציים הפיצו תמונות גזעניות שבהן נראה הסמל של לאציו לצד היטלר ומוסוליני על רקע מחנה ההשמדה אושוויץ. וזה לא הכל

תקציר: לאציו - רומא 0:1 (רבע גמר הגביע האיטלקי)/ספורט1

שוב אנטישמיות בכדורגל האיטלקי, שוב ברומא, אבל הפעם לא מאוהדי לאציו הידועים לשמצה - אלא דווקא מכיוון אוהדי רומא. בבירת איטליה הופצה בימים האחרונים סדרה של מדבקות אנטישמיות, מוכנות להפצה לקראת הדרבי.

מדבקה אנטישמית שהפיצו אוהדי רומא: הסמל שלאציו ליד היטלר ובניטו מוסוליני. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
מדבקה אנטישמית שהפיצו אוהדי רומא: הסמל שלאציו ליד היטלר ובניטו מוסוליני/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

על המדבקה מופיעים "מר אנריך", סמל האולטראס של לאציו, ה-Irriducibili, כשהוא לבוש במדים של אסיר ממחנות ריכוז. לידו אדולף היטלר ובניטו מוסוליני, לכאורה תופסים אותו בדרך למחנה ההשמדה. הראשון מצויר, בעוד הפנים של שני המנהיגים המושמצים לקוחים מדיוקן מצולם. שניהם לובשים חולצה ישנה של רומא. ברקע יש את מבני אושוויץ והשער המפורסם עם הכיתוב "Arbeit macht frei", העבודה משחררת.

המדבקות האנטישמיות, כאמור, הוכנו על ידי אוהד רומא, לקראת הדרבי בין רומא ללאציו שישוחק ב-6 באפריל באצטדיון האולימפי. ההפצה מקשורת לאוהדי רומא שחברים בתנועות קיצוניות ניאו-נאציות.

זו לא הפעם הראשונה שהאנטישמיות עולה לכותרות לפני הדרבי: לפני 7 שנים המדבקות עם הפנים של אנה פרנק שהעלו אוהדי לאציו ב-Curva Sud עוררו סקנדל באיטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני לאציו עולים לדשא עם חולצה של אנה פרנק. האתר הרשמי של לאציו, אתר רשמי
שחקני לאציו עם חולצה של אנה פרנק אחרי השערורייה הקודמת/אתר רשמי, האתר הרשמי של לאציו

כאמור, יש אנטישמיות בקרב אוהדי שתי הקבוצות. זה מגיע חודש אחרי הקריאות הפשיסטיות של שני המועדונים. ב-4 במרץ במינכן, אוהדי לאציו שרו קריאות פשיסטיות בהופברהאוס ההיסטורי, אחד מהסמלים של היטלר, כולל קריאות ל"דוצ'ה". יומיים קודם לכן, קבוצה של אוהדי רומא נתפסה ברכבת במילאנו שרה את השיר האנטישמי: "אין יהודים ברומא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully