וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין אחרי ההפסד: אבדוק מי מהשחקנים שלי ראוי לשחק נגד חיפה

מאמן מכבי ת"א מתוסכל מההדחה מהגביע, וחושף שיחה בחדר ההלבשה: "אי אפשר לספוג שערים כאלה. ירינו לעצמנו ברגל. כעסתי מאוד אחרי ה-2:2". קוז'וך: "משחק משוגע, ניצחון אדיר"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:4 (רבע גמר גביע המדינה)/ספורט1

חלום הטרבל של מכבי תל אביב נגוז הערב (שלישי) לאחר דרמת ענק ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה, שהשלימה מהפך חלומי וניצחה 2:4 בהארכה. המשחק המשוגע קיבל תפנית אדירה בתוספת הזמן, כאשר אוראל גרינפלד אישר פנדל למוליכת ליגת העל אחרי בדיקה ארוכה וערן זהבי שנכנס כמחליף כבש בדקה השישית של התוספת. אבל למארחת היה זמן להשוות ואנדראס קארו הקפריסאי השווה דקה לאחר מכן וכפה הארכה. למכבי תל אביב נפסל שער בפתיחת ההארכה ואז ניב יהושע הדהים עם שער בכורה בבוגרים בעזרת מיקום רע של דניאל טננבאום, ובתוספת הזמן של ההארכה היה זה לירן חזן בן ה-17 שנתן את האות לחגיגות, אחרי רבע שעה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מואיז אדילהו.

מכבי פתח תקוה, שהודחה ברבע הגמר על ידי מכבי תל אביב בעונה שעברה, חוזרת לחצי הגמר אחרי ארבע שנים. הצהובים יסתפקו בגביע הטוטו ויתכוננו למשחק העונה מול מכבי חיפה, שם ינסו לשמור על יתרון 10 הנקודות בפסגה, בדרך לאליפות ה-24 בתולדות המועדון.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. אריאל שלום
ערב עגום. אייל גולסה/אריאל שלום

רובי קין: "תחושות קשות, היה קשה לצפות בזה, ולמען האמת, לא היינו מספיק טובים בשביל לנצח. אי אפשר לספוג שערים כאלה, בגלל טעויות שלנו. לא החזקנו את העדור מספיק קרוב לשער שלהם. הגול הראשון הפנדל באשמתנו. השער השלישי זה שער שאסור לספוג. ירינו לעצמנו ברגל".

על ספיגת השער בדקה ה-98: "מאוד כעסתי. ידענו בדיוק מה יקרה. זה היה בידיים שלנו, וספגנו. זה לא הגול המכריע, אבל זה היה הקילר. יש לך הזדמנויות, ואתה חייב לקחת אותן. ולא עשינו את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
הרבה עצבים על הספסל. קין/אריאל שלום
דניאל טננבאום, שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
קין לא מתחרט על ההרכב. טננבאום/אריאל שלום
סבוריט, דוידה, זהבי ושחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
סבוריט, דוידה, זהבי ושחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/אריאל שלום

על ההרכב: "גם להם היו שבעה שינויים בהרכב. הקבוצה ששיחקה הייתה מספיק טובה בשביל לנצח. ובקריירה אין הרבה הזדמנויות לזכות בתארים, וכשיש לך הזדמנות, אסור לך לזרוק אותה".

על המשחק נגד מכבי חיפה: "כמו שתמיד אני אומר, פה האופי מתבטא והמנהיגים לוקחים פיקוד. אז אני אבדוק מהיום עד יום שני מי מתעלה ורוצה להתאושש מהר ככל שניתן. כי זה הכדורגל, התגובה מהמשחק הקודם".

על תגובות השחקנים בחדר ההלבשה: "אהבתי שהייתה שיחה בסיום. כל שחקן בודק את עצמו ושואל מה יכול היה לעשות יותר טוב. השחקנים דיברו אחד עם השני ואהבתי את זה, ועכשיו זה תלוי בהם, להראות אופי".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך חוגג. אריאל שלום
רן קוז'וך והספסל בחגיגות/אריאל שלום

רן קוז'וך הנרגש: "תודה ענקית לבורא עולם, זה גדול מהכול. הוא קובע את החיים שלנו. תודה ענקית על מה שנתן היום. מפה תפילה שימשיך לברך את העם שלנו ושנהיה מאוחדים, שהחיילים יחזרו בשלום והחטופים יחזרו בשלום".

על המשחק: "בעונה שעברה אימנתי את נתניה ועברנו את מכבי חיפה בשני משחקים, שהשני היה בסמי עופר ורק קבוצות מאירופה ניצחו שם. המשחק הזה על אותו מדד. משחק משוגע, מהפכים, ברוך השם לא צריך לדבר על השריקות. הראש של השחקנים שוב היה ברצפה אחרי אשדוד ודיברנו על מה שאנחנו רוצים להשיג בעתיד שלנו יחד. שיחקו כאן שחקנים שלא הרבו לשחק מאז שבאתי. אנאס מחאמיד למשל, אני חייב להתוודות שאני עושה לו חיים קשים. הם היו גדולים".

על ההבדל לעומת התבוסה בליגה: "קצת קפאנו מהמעמד בבלומפילד במפגש הקודם, היום באנו יותר מכווצים והתכוננו טקטית טוב. אני חושב שזה עבד. גם היום לחצנו גבוה, חשבו שלא נלחץ. ידענו גם ללכת אחורה ואני גאה בשחקנים על מאמץ אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully