וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן מרוצה מדניאל פרץ" - אך היורש של נוייר צפוי להיות אחר

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 19:57

לפי "בילד", הישראלי צפוי לצאת להשאלה בעוד שבמועדון בונים לטווח הארוך על נובל. ויש גם מספר מועמדים נוספים לעמדת השוער

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:0/ספורט1

מנואל נוייר חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-38, ובאיירן מינכן כבר מתחילה לתכנן את היום שאחריו. לשוער הוותיק יש חוזה עד קיץ 2025, ולפי "בילד", במועדון שוקלים את צעדיהם אם יחליט לתלות את הכפפות בסיומו.

שמו של דניאל פרץ - כרגע השוער השלישי אחרי נוייר וסוון אולרייך - הוזכר גם כן: מתברר שבאיירן מרוצה מההתפתחות של השוער הישראלי ומיכולתו באימונים, אך הוא בכל זאת צפוי לצאת להשאלה בקיץ כדי לצבור דקות משחק.

מי שסומן כיורש פוטנציאל הוא אלכסנדר נובל, השייך לבאיירן ומשחק כרגע בהצטיינות רבה כמושאל בשטוטגרט. "המנהלים המקצועיים כריסטוף פרוינד ומקס אברל נמצאים בקשר איתו", נכתב. "הבוסים מאמינים שהוא מסוגל לרשת את נוייר. התכנית היא להציע לו חוזה חדש של 4-5 שנים ולהשאיל אותו שוב לשטוטגרט, לפחות לעונה אחת, כדי לשחק בליגת האלופות ולהמשיך להתפתח. גם ניוקאסל ורומא התעניינו בו".

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
ישתפשף בקבוצה אחרת בעונה הבאה. פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

במקביל, באיירן בוחנת גם את שוק השוערים העולמי. שני השמות הגדולים ביותר שהוזכרו הם אלה של דיוגו קוסטה מפורטו ומייק מניאן ממילאן - צמד שוערים שהוכיחו את עצמם ברמות הגבוהות ביותר. שוער צעיר יותר שנמצא על הכוונת הוא בארט ורברוחן בן ה-21 מברייטון. "זה כמעט בלתי אפשרי להחליף שוער כמו מנואל", אמר אולרייך. "הוא אגדה, אבל בשלב מסוים מישהו יגדל לתוך התפקיד הזה".

פרץ, שחתם בקבוצת הפאר הגרמנית באוגוסט שעבר לחמש שנים, שותף העונה במשחק אחד בלבד - בגביע הגרמני. בקלאסיקר האחרון מול בורוסיה דורטמונד ישב על הספסל, לאור פציעתו של נוייר. השוער הוותיק לא התאמן גם היום, ונמצא בספק למשחק הליגה הקרוב של הבווארים, מול היידנהיים ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully