וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכום חסר תקדים: "הפועל ירושלים תציע לקטש חוזה ל-3 שנים"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 20:16

על פי דיווח ב-103FM, בזמן שמאמן מכבי תל אביב מסיים הקיץ את החוזה וקבוצתו נמצאת בחוסר ודאות כלכלית, האדומים מהבירה יציעו לו חוזה שמן וארוך טווח, בסכומים ש"אולי פיני גרשון הרוויח". הפועל ירושלים הגיבה: "לא פונים לשחקנים או למאמנים תחת חוזה"

פינת הכדורסל, דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

"הפועל ירושלים מציעה לעודד קטש, מאמן מכבי תל אביב, חוזה לשלוש שנים תמורת 2.5 מיליון דולר", כך מדווח היום (שלישי) אלי סהר בתוכנית הספורט של 103FM. על פי הדיווח, מדובר בסכומים חסרי תקדים למאמן ישראלי שמאמן בארץ. "הפועל ירושלים הולכת בכל הכוח על עודד קטש. אולי פיני גרשון הרוויח את הסכומים האלה במכבי. בהפועל ירושלים מכחישים שהייתה הצעה רשמית, שנפגשו", סיפר סהר והוסיף כי מדובר על סכום עתק של בין 2.5 ל-2.6 מיליון דולר: "זה כמעט פי שלושה ממה שהוא מרוויח במכבי תל אביב".

על פי סהר, עודד קטש מסיים הקיץ את החוזה במכבי תל אביב, והיה מעדיף לאמן ביורוליג, אבל "קשה להאמין שקבוצה באירופה יכולה למנות מאמן ישראלי בתקופה הזאת". במקביל, מכבי תל אביב הולכת לקיץ מאתגר מבחינה כלכלית, כשהיא עדיין לא יודעת כמה כסף תצטרך להחזיר למנויים שלה, והאם בכלל תוכל למכור מנויים לעונה הבאה.

מהפועל ירושלים נמסר בתגובה לידיעה: "הפועל בנק יהב ירושלים לא פונה לשחקנים או למאמנים תחת חוזה".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב בבירה? קטש/דני מרון

כפי שפרסמנו לפני מספר ימים, מכבי תל אביב כבר פתחה בשיחות עם קטש, שיסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. גם קבוצות יורוליג נוספות עוקבות אחר המאמן.

קטש (49), אחד השחקנים המוכשרים שידע הכדורסל הישראלי, נאלץ לפרוש בטרם עת בקיץ 2004, לאחר שלא הצליח להתאושש מהפציעה הקשה בברכו. את קריירת האימון שלו החל בהפועל גליל עליון, המשיך לקדנציה ראשונה במכבי תל אביב, שב לגלבוע/גליל וב-2010/11 אימן את הפועל ירושלים. בהמשך עבר גם בהפועל תל אביב, הפועל אילת, נבחרת העתודה ונבחרת ישראל. ב-2018 שב לקדנציה שנייה בבירה, אך עזב את המועדון בינואר 2021, בשל הצעה לה לא היה יכול לסרב, מפנאתינייקוס. שנה לאחר מכן מונה למנהל המקצועי של הפועל גלבוע/גליל, ובקיץ 2022 שב לקדנציה שנייה במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully