וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצות מישראל מתעניינות באחד השוערים המבטיחים בעולם"

בבולגריה מספרים שלבסקי סופיה דורשת כרגע יותר מ-4 מיליון יורו על פלאמן אנדרייב. שיחק השנה נגד הפועל באר שבע והנבחרת הצעירה

תקציר: הפועל באר שבע - לבסקי סופיה 0:0/ספורט1

עיתונאים מבולגריה מספרים ש"קבוצות מישראל הביעו עניין רציני בשוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב, אבל כרגע היא מצפה לקבל עליו יותר מ-4 מיליון יורו". לפי דיווחים בבולגריה, אנדרייב נמצא על הכוונת של קבוצות מליגות נוספות - בכירות יותר מליגת העל הישראלית. חוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ 2025 ואם לא יאריך אותו, לבסקי כנראה תצטרך להסתפק בהרבה פחות מ-4 מיליון.

אנדרייב בן ה-19 נחשב לאחד מכדורגלני העתיד של הכדורגל הבולגרי והוא משמש כשוער הראשון של לבסקי סופיה כבר עונה שנייה ברציפות. בעונה שעברה הוא שמר על רשת נקייה ב-22 משחקי ליגה מתוך 33 בהם שותף ונבחר ל"שוער העונה" בליגה. העונה שמר על רשת נקייה ב-13 מתוך 23 משחקי ליגה.

ב-2022 הוא דורג במקום ה-22 ברשימת של CIES של הכדורגלנים המבטיחים בעולם שנולדו ב-2004, לצד שמות כמו גאבי, ויטור רוקה ויוסופה מוקוקו. אוסקר גלוך אגב, דורג אז במקום ה-32, אבל מאז פרץ בגדול.

אנדרייב שיחק העונה 180 דקות בצמד המשחקים של לבסקי סופיה נגד הפועל באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג, שם הבולגרים עברו את אליניב ברדה ושחקניו עם 0:0 בישראל ו-1:2 דרמטי בסופיה. בנוסף, השוער הצעיר עמד בין הקורות של הנבחרת הצעירה של בולגריה כשהיא גברה 0:1 על ישראל בספטמבר במוקדמות היורו.

שוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב, במשחק מול איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
שוער לבסקי סופיה, פלאמן אנדרייב, במשחק מול איינטרכט פרנקפורט/רויטרס

בעבר מכבי תל אביב רכשה את פרדראג ראיקוביץ' כשהוא היה בן 20 ונחשב לשוער צעיר ומבטיח. הצהובים קנו אותו תמורת כ-3 מיליון יורו ב-2015 ומכרו אותו לריימס תמורת כ-5 מיליון יורו כעבור 4 שנים. היום ראיקוביץ' משחק במאיורקה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully