וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים קדימה: אפליקציה חדשה להתאחדות לכדורגל

2.4.2024 / 12:12

האפליקציה תכלול ערוץ טלוויזיה של ההתאחדות לכדורגל (IFA TV), בו יועברו בשידור ישיר עשרות משחקים בכל שבוע מליגות הנוער והנערים. במהלך החודשים האחרונים התקינה ההתאחדות לכדורגל עשרות מצלמות של חברת פיקסלוט במגרשים השונים

אפליקציית ההתאחדות לכדורגל/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל משיקה אפליקציה חדשה עם מגוון פיצ'רים מתקדמים עבור אוהדי הכדורגל בישראל. האפליקציה תכלול ערוץ טלוויזיה של ההתאחדות לכדורגל (IFA TV), בו יועברו בשידור ישיר עשרות משחקים בכל שבוע מליגות הנוער והנערים. במהלך החודשים האחרונים התקינה ההתאחדות לכדורגל עשרות מצלמות של חברת פיקסלוט (Pixellot) במגרשים מליגות נוער לאומית דרום וצפון ונערים א' על.

מדובר במצלמות אשר מפיקות שידור ממשחקים ללא מעורבות צוות הפקה אנושי. המערכת מפעילה מרחוק מצלמות פנורמיות מרובות עדשות שעוקבות אחרי המתרחש במשחק. המשחקים בערוץ הטלוויזיה יכללו גרפיקה של הרכבים וסטטיסטיקות. בתוך פלטפורמת השידורים יהיה ניתן באופן פשוט לגזור קטעים ממשחקים, ולשתפם ברשתות החברתיות השונות או לשלוח בוואצאפ.

בנוסף - יעלו בפלטפורמת השידורים החדשה גם משחקים שההתאחדות תעביר בשידור ישיר כגון: חצאי גמר וגמר גביע המדינה ממחלקות הנוער, שידורים מליגות חובבניות, ליגת אולמות, כדורגל נשים, הגרלות גביע, מסיבות עיתונאים ועוד!

מה עוד תוכלו למצוא באפליקציה? חידונים נושאי פרסים שווים. בין היתר יעלו חידונים בנושא: נבחרות ישראל השונות, גביע המדינה, ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, חוקת המשחק ועוד. ככל שתענו נכון ומהר יותר תצברו יותר נקודות ולאחר מכן תוכלו להמיר את הנקודות בפרסים שווים במיוחד כגון: חולצות משחק, צעיפים, הגעה לאימוני נבחרת, עלייה עם שחקנים למגרש ועוד.

האפליקציה תוכננה במטרה לאפשר מעקב אחר נתוני משחקים ושחקנים בליגות הבכירות והחובבניות כאחד, גברים ונשים. האפליקציה תציע מגוון אפשרויות לאוהדי כדורגל, הורים וחברים ותציע מעקב אישי ופרסונליזציה אחר נתוני שחקנים וקבוצות מליגות ילדים ועד הליגות הבכירות ביותר דרך התראות בזמן אמת כאשר השחקן בהרכב, נקבעה שעת משחק לקבוצה וחדשות על הנבחרות.

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ניב גולדשטיין. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הקצאת משאבים חסרת תקדים. מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין: "האפליקציה החדשה של ההתאחדות לכדורגל תספק לאוהבי ואוהבות המשחק חווית שידורים מתקדמת וטכנולוגית. נאפשר ליהנות ממשחקים בצורה נוחה ומקצועית בליגות הנוער, הנערים כמו גם גביע המדינה למחלקות הנוער, ליגת האולמות, ליגות חובבניות ועוד. זאת פסגה טכנולוגית בשירות הכדורגל, במטרה לייצר את החוויה הטובה ביותר להורים, למאמנים, לשחקנים ולאוהדים. אנחנו גאים ונרגשים להיות חלוצים בנושא OTT/שידורים לייב בענף הכדורגל בישראל, דבר המוכיח את חשיבותו של עולם פיתוח וקידום מחלקות הנוער תוך העצמת הדור הבא של שחקני הכדורגל שלנו. ההתאחדות לכדורגל העמידה משאבים כלכליים חסרי תקדים לטובת הנגשת המשחקים לכל אוהדי הכדורגל בארץ בכל זמן, בכל מקום, ישירות לנייד האישי. יו"ר ההתאחדות לכדורגל חרט על דגלו את הנושא הטכנולוגי בשילוב פיתוח הענף שכולנו כל כך אוהבים ומכאן שהשקת האפליקציה מבטאת הגשמת מטרה נוספת מתוך חזונו שעל בסיסו הוא נבחר לתפקיד".

מנהל התוכן והשידורים, איתן דותן: "אנו שמחים ונרגשים להשיק היום אפליקציה שעבדנו עליה בצורה אינטנסיבית מעל לשנה לטובת חוויית משתמש יוצאת דופן. יש כאן חיבור בין שני פרויקטים ענקיים: פלטפורמת שידורים חדשה של משחקי כדורגל אשר מצולמים בהפקה אוטומטית ואפליקציית תוכן עם חידונים מעניינים, פרסים ומעקב אישי אחר נתוני שחקנים וקבוצות מליגות ילדים ועד הליגות הבכירות ביותר. בשנים האחרונות הקפדנו לשדר כמה שיותר משחקים לקהל הרחב ברשתות החברתיות, וכעת כמות המשחקים תגדל משמעותית והכל יאוחסן וישודר בערוץ טלוויזיה ייעודי שישמש את כל בעלי העניין בכדורגל הישראלי. בנוסף, יש כאן שדרוג מקצועי וטכנולוגי גם עבור אנשי המקצוע של הקבוצות שישודרו בפלטפורמה באופן שבועי (נערים א' על, נוער לאומית דרום וצפון) וייהנו מפלטפורמה מקצועית נפרדת".

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט: "אנו גאים ונרגשים מהרחבת שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל בישראל והשקת הפרויקט והפלטפורמה החדשה לליגות הנוער. אנו עובדים עם ההתאחדות משנותינו הראשונות והפרויקט החדש הוא קפיצת מדרגה חשובה ובעל משמעות רבה עבורי באופן אישי ועבור יתר עובדי החברה בארץ שרובם ככולם אוהדי ספורט".

את האפליקציה בנתה חברת 'וובסטיק', אשר שמה דגש על עיצוב ברמה גבוהה ומודרנית, חווית משתמש נוחה ופשוטה ונוחות מקסימליים למשתמשים בניווט בין העמודים השונים. האפליקציה תציע בנוסף לנתונים המוצגים לכל משתמש באופן אישי, גם תצוגה כללית של נתונים וסטטיסטיקות אודות כל הקבוצות והליגות בארץ וכמובן נבחרות ישראל.

שי סקנדרני, מנכ"ל וובסטיק: "משימה שכוללת בתוכה הנגשה של מאות אלפי משחקים ועשרות אלפי שחקנים בהתאמה אישית מבוססים העדפות אישיות של כל האוהד/ת - היא אינה פשוטה אבל צלחנו זאת. שילבנו באפליקציה גיימפיקציה קלה ותזכורות כדי שהגולש/ת ישמרו על קשר חיובי ותמידי עם השחקנים האהובים עליו. אנו נרגשים לראות אותה באוויר ומחכים כבר לגרסא הבאה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully