וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המהומה והקנס: כוכב הפועל ירושלים עלול לספוג עונש הרחקה

תובע האיגוד החליט להעמיד את קרינגטון לדין ומבקש הרחקה משני משחקים וקנס כספי. האמריקאי כבר נענש על ידי קבוצתו

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

תובע איגוד הכדורסל, איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את שחקן הפועל ירושלים, קאדין קרינגטון, ולבקש מבית הדין של האיגוד לגזור עליו עונש הרחקה משני משחקים וקנס כספי. קרינגטון כבר נקנס על ידי הפועל ירושלים עצמה ב-10,000 דולר אחרי שנכנס לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב בתום משחק הגביע בין הקבוצות, ועורר מהומה.

בדו"ח שלו, כתב המשקיף במשחק: "כרבע שעה מסיום המשחק, בדרכו של המשקיף לחדר השופטים, החלה מהומה בתוך המנהרה כאשר שחקנים משתי הקבוצות התקבצו במנהרה והגיעו לידי דחיפות ביניהם, אנשי האבטחה הפרידו בין השחקנים ובזה האירוע הסתיים".

ליפנר צפה בסרטון שהוציאו הפועל תל אביב ובו נראה קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה בזמן התדריך של דני פרנקו, והחליט להעמיד את השחקן לדין בגין הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת.

אתמול אמרו בירושלים: "הפועל ירושלים מבקשת להתנצל בפני הפועל תל אביב על התקרית, ובטוחה כי מערכת היחסים הטובה בין המועדונים, המבוססת על כבוד הדדי, תישמר".

קאדין קרינגטון,הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
קאדין קרינגטון,הפועל ירושלים/לילך וייס רוזנברג

בירושלים הוסיפו אתמול: "קאדין התנצל על התנהגותו, הבין שבשום מצב שחקן לא יכול להיכנס לחדר ההלבשה של היריבה, והביע צער גם לנוכח העובדה שהיה מדובר בעימות עם בריאן אנגולה, שנחשב לחברו הטוב. הוא הסביר כי הגיע לחדר ההלבשה על מנת לשוחח איתו ולא כדי ליזום עימות פיזי, ועדיין, אין הדבר עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון, הדוגלים בין היתר בספורטיביות וכיבוד הקבוצה היריבה בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully