וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל וראן חשף את הבעיה הרפואית שחיבלה לו בקריירה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 11:31

בלם נבחרת צרפת לשעבר הודה בריאיון: "שיחקתי מול גרמניה במונדיאל 2014 עם זעזוע מוח. בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי הרגשתי כצופה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

רפאל וראן היה אחד הבלמים הטובים בעולם עד לפני כמה שנים. לשיאו הוא הגיע בריאל מדריד וכמובן במונדיאל 2018, אז הוא היה שותף בכיר לזכייה של צרפת בגביע העולמי אחרי ניצחון בגמר על קרואטיה. אלא שמאז, הקריירה שלו דעכה והעונה הוא הפך להיות בלם מחליף במנצ'סטר יונייטד.

בריאיון שערך היום ל"לאקיפ" הצרפתי, וראן חשף שהוא שיחק בכמה מהמשחקים הגדולים בקריירה שלו כשהוא תחת השפעות של זעזוע מוח וגם נגרע מסגל יונייטד ממשחק בגלל סימפטומים דומים. לאחר שספג מכה חזקה ברקה במשחק שמינית הגמר של צרפת במונדיאל 2014 נגד ניגריה, הוא פתח את המשחק הבא מול גרמניה.

שחקן נבחרת גרמניה מאטס הומלס נוגח מול שחקן נבחרת צרפת רפאל וראן. רויטרס
וראן נכנע להומלס במונדיאל 2014/רויטרס

"הרגשתי עייפות בעיניים. בדיעבד, אני אומר לעצמי: אילו ידעתי שמדובר בזעזוע מוח, האם הייתי אומר את זה, גם אם זה אומר לא לשחק במשחק הזה?", שיתף וראן, "הצוות תהה אם אני כשיר. נחלשתי, אבל בסופו של דבר שיחקתי ודי טוב, גם אם הפסדתי את הדו-קרב הזה מול הומלס (לשער הניצחון של גרמניה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראחים סטרלינג, מנצ'סטר סיטי חוגג, רפאל וראן ריאל מדריד מאוכזב. GettyImages
לא היה צריך לשחק נגד מנצ'סטר סיטי? וראן/GettyImages

"מה שלעולם לא נדע זה מה היה קורה אם הייתי מקבל מכה נוספת בראש. כשאתה יודע שזעזועי מוח חוזרים יכולים להיות קטלניים, אתה אומר לעצמך שהדברים יכולים להשתבש מאוד".

ביולי 2020, רפאל וראן ספג מכה נוספת בראשו במשחק ליגה בין ריאל מדריד וחטאפה, רגע לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול סיטי. בהפסד 2:1 באיתיחאד, איבד וראן את הכדור לגבריאל ז'סוס, שבישל שער לראחים סטרלינג.

וראן ביצע טעות נוספת מאוחר יותר במשחק, כאשר נגיחה שלו לאחור פספסה את השוער טיבו קורטואה והעניקה לגבריאל ז'סוס שער מתנה במחצית השנייה.

"הרגשתי את זה כבר בחימום," הוא אמר. "אמרתי לעצמי 'תתעורר'. לא הצלחתי להתרכז במשחק שלי, הרגשתי כמו צופה מהצד. המשחק הלך רע בשבילי, ובמבט לאחור, הבנתי שזה קשור לטלטלה שחוויתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully