וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעת מאמן הנבחרת: זוארץ ייפגש גם עם בן שמעון

2.4.2024 / 11:09

בצל ההצעה של ההתאחדות לכדורגל לברק בכר, היו"ר ייפגש גם עם המועמד השני לאימון נבחרת ישראל. בן שמעון חווה עונה מצוינת עם א.א.ק לרנקה. הוועדה המקצועית תתכנס בעוד 13 ימים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

ארבעה ימים אחרי ההצעה הרשמית שקיבל ברק בכר לאימון נבחרת ישראל, המגעים מול המאמן המצליח נמשכים כאשר הכל עדיין פתוח באשר להתקשרות מולו. במקביל לערוץ מול בכר, צפוי יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ לקיים עוד השבוע פגישה גם עם מועמד נוסף לאימון הנבחרת מבחינת ההתאחדות, רן בן שמעון.

בהתאחדות לכדורגל לא הסתירו שהשם הראשון עליו הם הולכים הוא ברק בכר וגורמים בגוף המנהל את הנבחרות הלאומיות של ישראל אישרו כי מיד אחריו, ניצב רן בן שמעון. שלשום הוביל בן שמעון את א.א.ק לרנקה למשחק העונה בקפריסין מול אפואל ניקוסיה ועל אף שקבוצתו הובילה במשחק, הוא הסתיים בהפסד ביתי צורב.

בן שמעון עושה עונה נהדרת בקפריסין. הוא הצטרף לא.א.ק לרנקה כשהיא ממוקמת במקום השמיני וכאמור הביא אותה עד למקום השני ולמאבק אליפות. בסביבת המאמן בטוחים שלמרות ההפסד לאפואל ופער של 4 נקודות ממנה, הוא יצליח להוביל אותה לזכייה באליפות. מלבד קריירת המועדונים, בן שמעון עמד על הקווים של נבחרת קפריסין בשנים 2017-2020.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
צבר ניסיון כמאמן נבחרת בקפריסין. בן שמעון/קובי אליהו

בעוד 13 ימים תתכנס הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל בה חברים רבים מתחום הכדורגל ועד אז מתכוונים יושב הראש שינו זוארץ וסגנו עורך הדין מורן מאירי להביא להחלטה על אחד משני המועמדים, בכר ובן שמעון. ייתכן שתיעשה גם פנייה למועמד השלישי רוני לוי בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully