וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת סכום עתק: נשות כוכבי אנגליה במהלך מהפכני

בנות הזוג של מגוויר, פיקפורד, סאקה וגריליש החליטו להתנתק מחברת האבטחה של ההתאחדות האנגלית ביורו 2024. הן מתכננות לשכור מאבטחים פרטיים שהיו חיילים ביחידות מיוחדות, וישלמו כ-100 אלף ליש"ט בחודש אחד

תקציר ממשחק ההכנה: בלינגהאם כבש שער שוויון בדקה ה-95, נבחרת אנגליה סחטה 2:2 נהדר מול בלגיה/ספורט1

נשות שחקני נבחרת אנגליה בכדורגל מודאגות לקראת יורו 2024 והחליטו לממן לעצמן אבטחה אישית - במקום האבטחה שהייתה אמורה לסדר ההתאחדות לכדורגל. הדאגה שלהן נובעת בעיקר מהפרסומים על היערכות מוגברת לפיגועי טרור.

את היוזמה מובילות שתי נשים שכבר מכירות היטב את ההתנהלות בטורנירים גדולים: פרן מגוויר (אשתו של הארי מגוויר) ומייגן פיקפורד (אשתו של ג'ורדן פיקפורד). השתיים נתקלו לאחרונה בדיווחים על העלאת הכוננות בגרמניה שתארח את היורו - והחליטו שהן לא מאמינות מספיק בחברת האבטחה של ההתאחדות לכדורגל.

פרן ומייגן צירפו את בנות הזוג של ג'ק גריליש (סשה אטווד) ובוקאיו סאקה (טולמי בנסון) והן מתכוונת לשכור את שירותיה של חברת אבטחה פרטית, שאנשיה הם יוצאי יחידות מובחרות של צבא בריטניה. ייתכן שבנות זוג של כדורגלנים נוספים יצטרפו.

מקור שמעורה בפרטים אמר ל"הסאן": "במונדיאל בקטאר המאבטחים של ההתאחדות דאגו לנשים של השחקנים, אבל הפעם הן רוצות אבטחה יותר צמודה. הן בקשר עם חברה של חיילים לשעבר, שמסוגלים להתמודד עם איומים שונים. לפי מה שאני מבין, מדובר על סכום של 100 אלף ליש"ט אם אנגליה תגיע עד הסוף".

לפי אותו מקור, יש סיבה נוספת: "נשות הכדורגלנים לא רוצות שכל צעד שלהן יהיה תחת עין בוחנת של המאבטחים, שידווחו על הכול לראשי ההתאחדות".

בת זוגו של בוקאיו סאקה, טולמי בנסון. Ian MacNicol, GettyImages
בת זוגו של בוקאיו סאקה, טולמי בנסון/GettyImages, Ian MacNicol
שחקן נבחרת אנגליה, הארי מגווייר, עם אשתו פרן. Jean Catuffe, GettyImages
שחקן נבחרת אנגליה, הארי מגווייר, עם אשתו פרן/GettyImages, Jean Catuffe
שחקן נבחרת אנגליה, ג'ק גריליש, עם בת זוגו, סשה אטווד. Ian MacNicol, GettyImages
שחקן נבחרת אנגליה, ג'ק גריליש, עם בת זוגו, סשה אטווד/GettyImages, Ian MacNicol
מייגן פיקפורד, אשתו של שוער נבחרת אנגליה, ג'ורדן פיקפורד. Jean Catuffe, GettyImages
מייגן פיקפורד, אשתו של שוער נבחרת אנגליה, ג'ורדן פיקפורד/GettyImages, Jean Catuffe

טורניר יורו 2024 יתקיים בגרמניה מה-14 ביוני עד ה-14 ביולי. נבחרת אנגליה הוגרלה לבית ג', בו היא תשחק נגד סרביה, דנמרק וסלובניה. המשחקים שלה בבית המוקדם יתקיימו בגלזנקירשן, פרנקפורט וקלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully