וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו הדרישות של צ'אבי מברצלונה - והקבוצה החדשה שמחזרת אחריו

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 17:40

בספרד טוענים: המאמן למוד האכזבות מנושא הרכש ידרוש "סגל מצוין", ויש כבר מספר מועמדים. אם יסרב, הוא עשוי לעבור לאייאקס

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

צ'אבי אומנם כבר הודיע שהוא יעזוב את ברצלונה בתום העונה, אבל ראשי המועדון לא מתכוונים לוותר על המאמן שלהם. בתקשורת הקטלאנית מדווחים שהנשיא ז'ואן לאפורטה וסגנו רפא יוסטה מתכננים לנסות לשכנע את המאמן לחזור בו מהתפטרותו ולעמוד על הקווים גם בעונה הבאה.

על פי "מונדו דפורטיבו", לאפורטה הבטיח שהם יחכו לסוף העונה כדי לברר את החלטת המאמן משום שהוא מאמין שהיא עשויה להשתנות ושהיא לא סגורה במאה אחוז. בינתיים, יוסטה הסביר שהוא הולך לנסות לשכנע אותו להמשיך ושהם אפילו חושבים "על פרויקט לטווח ארוך בהובלתו", והוסיף "אנחנו לא מדברים על עונה או שתיים".

עם זאת, צ'אבי "לא מוכן להעביר עוד קיץ כמו הקודמים, אז חיכו עד הרגע האחרון כדי לבצע העברות, והיו בעיות פייר פליי וכספים. אם לא יובטח לו שיהיה כסף כדי לבנות סגל מצוין, אין סיכוי שימשיך. הוא רוצה להתחרות על כל התארים, ולא לסמוך רק על ילדים בני 16, 17 ו-18, לא משנה כמה טובים הם. כדי שימשיך, הוא יצטרך לקבל הבטחות שאפשר לצרף שחקנים חשובים. למשל, קשר בכיר - מרטין סובימנדי או יוזואה קימיש, ואולי גם את ברנרדו סילבה. אבל כדי להחתים שחקנים כאלה צריך כסף, מבלי להחליש את הסגל עם מכירות".

צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
ישתכנע להישאר? צ'אבי/GettyImages

עוד נטען כי 'בעלי המניות' של מועצת הנהלת ברצלונה, כמו גם המנהל הספורטיבי דקו, פועלים כדי לשכנע את צ'אבי לחזור בו מההחלטה שלו לעזוב בסוף העונה והסיבות רבות ומגוונות. ראשית, לאפורטה סבור שאם ינצח או יתחרה עד הסוף בליגה ובליגת האלופות, צ'אבי עשוי לשקול מחדש את עמדתו. הנשיא מוכן לחכות לו, ולהניח את ההחלטה בצד, כי הוא מאמין שצ'אבי יכול להוציא הרבה מהסגל הנוכחי, במיוחד מהצעירים להם נתן הזדמנות כמו לאמין ימאן, פרמין לופס, פאו קובארסי, הקטור פורט ועוד.

לאפורטה רוצה לשמור את החוזה של צ'אבי עד 2025, עם אופציה לעוד שנה. התוכנית של הנשיא, כך על פי הדיווח, היא לבצע מספר החתמות הקיץ לחיזוק הקבוצה, ולא בגלל לחץ תקשורתי, למרות שב-2025 המטרה של ברצלונה היא להחתים את ארלינג הולאנד כמחליף ללבנדובסקי בן ה-37.

עם זאת, לפי כל ההערכות, צ'אבי צפוי לדבוק בהחלטתו המקורית ולעזוב את קבוצת נעוריו בקיץ הקרוב. לפי דיווחים בספרד, היעד הבא שלו עשוי להיות אייאקס, שרוצה מאוד להנחית אותו בראש המערכת לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully