וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממשיכה ברצף המרשים: "גורם להאמין ביכולת ובדרך"

הצהובים רשמו ניצחון 17 ברציפות ויגיעו עם הרבה ביטחון למשחק החשוב בברצלונה: "רוצים שהמשחק האחרון לא יהיה לפרוטוקול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

הרצף המרשים של מכבי תל אביב בכל המסגרות נמשך אמש (שני) כשהצהובים טיילו לחצי גמר גביע המדינה עם ניצחון 72:104 על מכבי רמת גן ברבע הגמר בהיכל מנורה. החבורה של עודד קטש תחכה לדעת מי מבין שלוש הקבוצות הנוספות שהעפילו לרבע הגמר - הפועל ירושלים, אליצור קרית אתא או הפועל באר שבע, תעמוד בדרכה לגמר, כשהמשחק ייערך ב-9 במאי או ב-11 במאי אם הצהובים יעלו לפלייאוף היורוליג.

במשך 30 דקות הצהובים עוד אפשרו לקבוצת הצמרת השכנה להישאר במשחק, כשלרבע האחרון הם נכנסו ביתרון 13 בלבד, אלא שב-10 הדקות האחרונות הם התפוצצו עם 14:33, כולל 7 שלשות, בדרך לניצחון הקליל. מכבי המטריה 19 שלשות מ-38 נסיונות, כשעל 12 מהם אחראיים וויד בולדווין עם 5 (ו-19 נקודות), ג'ון דיברתולומיאו עם 4 ורפי מנקו עם 3.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
מככב לא רק ביורוליג. בולדווין/דני מרון

"כולנו רוצים שימשיך מה שקורה מבחינתנו, לא לוקחים את זה כמובן מאליו, יודעים שצריכים לעבוד כל יום באימון כדי לשפר את המשחק שלנו. נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך ולנצח", סיפר מנקו שקלע 13 נקודות ב-22 וחצי דקות, "הרצף טוב לסיפור, אבל אנחנו מתעסקים בעכשיו, שמחים שהעפלנו לחצי גמר גביע המדינה. שמרנו טוב רוב המשחק שמנו עלינם לחץ וחטפנו הרבה כדורים".

הגארד-פורוורד המשיך לקבל קרדיט במסגרת המקומית אחרי שברצף הניצחונות הנוכחי ביורוליג הוא לא משחק, וסיפר על כך בסיום, "אני שמח בשביל הקבוצה ועל הכושר שהקבוצה נמצאת. אף שחקן לא אוהב לא לשחק, אני מנסה להתרכז ביום יום ובאיך להיות בכושר הכי טוב שאני יכול כדי לעזור לקבוצה בכל רגע נתון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב רפי מנקו, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, רומן סורקין, חסיאל ריברו. דני מרון
בלתי ניתנים לעצירה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון

הצהובים יחזרו היום למסלול ההכנה ליורוליג לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב נגד ברצלונה, משחק שהפסד בו יקבע כי מכבי תסיים במקום השביעי, וניצחון עשוי להשאיר לה סיכוי להיכנס לשישייה הראשונה בהתאם לתוצאות של היריבות במשחקים שיערכו בסוף השבוע.

בזכות הניצחון אמש עלתה מכבי לרצף של 17 ניצחונות בכל המסגרות, כשהפעם האחרונה שבה היא החזיקה ברצף דומה היה בין דצמבר 2013 לינואר 2014, כשבסוף אותה עונה היא זכתה ביורוליג. מי שקטעה את הרצף ההוא הייתה ריאל מדריד בספרד, וגם הפעם המשחק שעשוי להיות ה-18 ברצף הניצחונות ייערך בספרד.

"מה שהרצף הזה נותן לנו זה המון ביטחון ביכולת שלנו ושטף", סיפרו במועדון אמש, "יש משחקים כמו נגד רמת גן, שהרצף הזה יכול להיות סוג של מעמסה, ויש משחקים כמו ביום חמישי שהוא גורם לך להאמין יותר ביכולת ובדרך. נקווה מאוד להגיע למחזור האחרון עם סיכוי להיכנס למקום השישי ולא לשחק משחק לפרוטוקול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully