וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילה אחת: מרוסקים. הפועל ת"א הגיעה לשפל שתתקשה לצאת ממנו

2.4.2024 / 6:35

מידרדרת ממשחק למשחק ונמצאת בסכנת ירידה ממשית. אבוקסיס לא מוצא את ההרכב, השחקנים המובילים לא לוקחים אחריות והלחץ משפיע על יותר מדי שחקנים, במיוחד הצעירים. מה יכול להוביל לתפנית?

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב מרוסקת. אין דרך אחרת להגדיר את המצב של הקבוצה לאחר ההפסד אמש (שני) 2:0 בטדי להפועל ירושלים, בערב שהשלים שבעה משחקים ללא שער ובסך הכל 4 נקודות מ-21 אפשריות בעידן יוסי אבוקסיס.

המאמן מתקשה למצוא את ההרכב המתאים והשחקנים לצאת איתם למלחמה, ונראה שקרבות ההישרדות ילוו את האדומים עד הרגע האחרון. "המצב קטסטרופלי כרגע, ועדיין הדברים תלוי בנו", אמרו שחקנים במועדון. "נצטרך קודם כל לנצח את הפועל פתח תקוה בבית. אם לא נעשה את זה, יכול להיות שלא נוכל לתקן את המצב. פשוט חייבים יחד עם הקהל לבוא ולנצח".

אבוקסיס עלה אתמול במערך של חמישה שחקני הגנה ועבר בהמשך לארבעה. על הנייר הבעיה של הקבוצה היא כיבוש שערים, אך אי אפשר שלא לשים לב כמה חוסר מודעות יש לכל כך הרבה שחקנים ביחס לסיטואציה. הפועל תל אביב במאבקי ירידה, היא הקבוצה החלשה בליגה החל מהסיבוב השני עם 8 נקודות בלבד ב-14 משחקים. אם משהו לא ישתנה שם, היא תמצא את עצמה בלאומית. למזלה אשדוד זוחלת לאט ומשאירה אותה מעל הקו האדום, אך ביכולת הזאת של האדומים, גם זה זמני.

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אין מוצא? אבוקסיס אתמול/ברני ארדוב

אבוקסיס לא מוצא את עצמו עם הסגל הנוכחי. זאת האחריות שלו ונראה שהוא אובד עצות ומחכה שיקרה משהו לא צפוי מהסגל הבעייתי הזה. מצד שני, יותר מדי שחקנים בורחים מאחריות. אלן אוז'בולט נעדר בשל פציעה בכף הרגל מאז המשחק נגד מכבי חיפה ועד לשני האימונים האחרונים, אבל בכלל לא שידר אנרגיות של אחד שרוצה לפתוח. מאוויס צ'יבוטה התלונן שהגיע לו פנדל, אבל בסיבוב השני הוא היה משחקני ההתקפה שרצו הכי מעט בליגה.

בובקאר טאמבדו זה עוד שם בסגל של הפועל תל אביב. על הנייר הוא בא להחליף את אוז'בולט, אבל בפועל הוא צריך להיות המחליף של ליעד רמות. הוא לא יכול לעזור להפועל תל אביב בשלב הזה. אל-ים קנצפולסקי ואיהאב גנאיים רק דירדרו את התפקוד של הקישור, הישאם לאיוס עדיין אותו דריבליסט לא יעיל שלא שווה גולים. הכעס של זובאס על לאיוס היה מאוד מובן לאחר השער השני. הוא מסר לו כדור ארוך, ובמצבה של הקבוצה לא יתכן שלאיוס לא ישים גוף ויוותר מראש על הכדור. זה סממן לחוסר ההבנה של המצב אליו נקלעה הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אור בלוריאן, בלם הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. בלוריאן אתמול/ברני ארדוב

להפועל תל אביב יש בעיה מנטלית. הרי הסגל הזה שווה גולים, אך ממשחק למשחק הפעולות הפשוטות כבר לא מצליחות. כדור הרוחב, ההגבהה, שחקנים בלחץ מאבדים ריכוז ועמדות. זה איפשר להפועל ירושלים הרבה מאוד התקפות מעבר עם מצבים לכיבוש. בחלק הקדמי, 7 משחקים ללא שער זה נתון פסיכי וקשה לראות איך הוא משתנה כל כך מהר. אלטמן ככל הנראה סיים את העונה ואם אוז'בולט, לאיוס וצ'יבוטה לא יחזרו לספק מספרים מינימליים, אף אחד אחר לא יעשה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully