וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד השנייה האחרונה: דור פרץ הופך לאיש המאני טיים של מכבי ת"א

שישה כיבושים ברבע השעה האחרונה. שלושה שערי ניצחון דרמטיים. 50% מהשערים בדקות בהן אחרים נופלים מהרגליים. ערן זהבי שחקן ההכרעה של מכבי תל אביב? סדרת שערי הקלאץ' של דור פרץ מוכיחה שברגעים החשובים באמת, יש לו מתחרה ראוי. המספרים

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

עם 16 שערים בכל המסגרות, דור פרץ רושם את העונה האישית הטובה בקריירה. הקשר המציא את עצמו מחדש העונה בחסות התפקיד הקדמי יותר שקיבל במערך של רובי קין. שלשום במשחק נגד בני סכנין הוא שם חותמת הכרחית אחרונה בדרך לתואר הלא רשמי שיכול להיות מוצמד לו מעתה ואילך: איש המאני טיים של מכבי תל אביב.

כשחושבים על מכבי תל אביב הנוכחית, נהוג לחשוב על ערן זהבי כמעט באופן אוטומטי כמי שמקבל את הטייטל הזה. אבל התרומה של פרץ למכבי תל אביב בדקות מכריעות וקשות, לא פחות משמעותית.

בסך הכל, פרץ כבש העונה שישה שערים ברבע השעה האחרונה של משחקים. בהערכה גסה, הכיבושים שלו שווים למכבי תל אביב לפחות 7 נקודות. צמד מול בני ריינה שהחזיר את הצהובים מפיגור כפול, כולל שער שוויון בדקה ה-85 שסידר תיקו 2:2; שער סוגר-עניין במחזור הנעילה של העונה הסדירה מול הפועל חיפה, באותה דקה, שקבע 1:3 והוריד את הלחץ אחרי דקות של חרדה; וכמובן, הדובדבן שבקצפת - השער הענק שלשום מול סכנין, שיש כבר מי שהגדיר אותו בתור שער האליפות של מכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. אריאל שלום
קר רוח - ולא מעכשיו. דור פרץ/אריאל שלום

אבל כשמדובר בפרץ, זה לא באמת חדש. בסך הכל, כשחקן מכבי תל אביב הוא עומד על מאזן של שלושה שערי ניצחון בדקה ה-89 וצפונה. הוא כבש שער דרמטי מול אותה סכנין בניצחון האחרון של מכבי תל אביב עליה בבלומפילד, אי שם לפני שלוש שנים. באמתחתו גם שער ניצחון דרמטי מול הפועל חדרה בעונת 2018/19.

בסך הכל, במדים הצהובים כבש פרץ 39 שערים. 18 מהם הגיעו ב-20 הדקות האחרונות של משחקים; בליגה, 9 מתוך 19 השערים שכבש היו ברבע השעה האחרונה; בסך הכל, רשומים על שמו 8 שערים שהובילו את מכבי תל אביב ליתרון או לתיקו. ערן זהבי, למשל, כבש פחות שערים כאלה בקדנציה השנייה שלו בקבוצה, ורוב השערים שלו מגדילים יתרון קיים או מצמקים פיגור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי עם דור פרץ. ברני ארדוב
המנהיגים. זהבי ופרץ/ברני ארדוב

שילוב של קור רוח וכושר גופני עדיף על יריבים שלרוב נופלים מהרגליים, הופך את פרץ לשחקן הכרעה בדקות אחרונות. רובי קין בטוח יזכור את אם יזדקק לשער מכריע הערב (20:30) מול מכבי פתח תקוה ברבע גמר הגביע. בין אם יפתח או יקבל מנוחה הכרחית וימתין על הספסל - הוא היה ויישאר הג'וקר של הצהובים כשזה חשוב באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully