וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שער ניצחון דרמטי של סאול: אתלטיקו מדריד עלתה למקום הרביעי

הקשר נכנס בדקה ה-84 ואחרי שלוש דקות קבע 1:2 בחוץ על ויאריאל, כדי להציב את הקולצ'ונרוס שוב במקום שמוביל לליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

אתלטיקו מדריד מתקשה העונה בעיקר בחוץ, אבל הערב (שני) חגגה ניצחון דרמטי 1:2 במגרשה של ויאריאל, במשחק שנעל את המחזור ה-30 בליגה הספרדית. סאול המחליף נזקק לשלוש דקות בלבד על המגרש כדי להכריע בדקה ה-87 ולהציב את הקולצ'ונרוס במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, על חשבון אתלטיק בילבאו שהפסידה אתמול 2:0 לריאל מדריד. ויאריאל נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-10.

אנטואן גריזמן חזר מפציעה אחרי שהחמיץ את משחקי נבחרת צרפת, ממפיס דפאי הועדף בחוד על פני אלברו מוראטה ומי שכבש בדקה התשיעית היה דווקא הבלם אקסל ויטסל, שנגח בעוצמה את הקרן שהגביה רודריגו ריקלמה וחגג שער שני העונה - שניהם לרשת ויאריאל. פיליפ יורגנסן מנע ספיגה נוספת ובדקה ה-50 ג'רארד מורנו כדרר בצד השני והשאיר לאלכסנדר סורלות שבעט בשמאל מ-16 מטרים אל הרשת. שער מספר 14 העונה בליגה לסקורר הנורבגי.

אקסל ויטסל שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. Aitor Alcalde, GettyImages
כבש נגד ויאריאל גם ב-1:3 בסיבוב הראשון. אקסל ויטסל/GettyImages, Aitor Alcalde

בדקות הסיום, שתי הקבוצות חיפשו הכרעה בכל מחיר. מוראטה המחליף נגח לקורה בדקה ה-85, דני פארחו רשם החמצה גדולה בחלוף דקה מן העבר השני ואז במהלך התקפי נאה של אתלטיקו, ססאר אספיליקואטה הסיט לסאול שהכניע את יורגנסן בשמאלית שטוחה מ-15 מטרים וציין שער ליגה ראשון העונה. בדיקה מגוחכת של שופטי המסך לנבדל ארכה שתי דקות, אך השער אושר והחבורה של דייגו סימאונה חגגה ניצחון חוץ חמישי העונה בסך הכול (לעומת שבעה הפסדים). ויאריאל נותרה ללא ניצחון ביתי עליה מאז מרץ 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סאול שחקן אתלטיקו מדריד כובש מול ויאריאל. Aitor Alcalde, GettyImages
שער ליגה ראשון העונה. סאול כובש בדקה ה-87/GettyImages, Aitor Alcalde

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיים מחזור בלה ליגה, שתפנה את הבמה לטובת גמר גביע המלך בין אתלטיק בילבאו למאיורקה (שבת, 23:00, ספורט2). משחקה הבא של אתלטיקו מדריד יהיה ברבע גמר ליגת האלופות, כשתארח את בורוסיה דורטמונד ב-10 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully