וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חוששים: "מכבי תל אביב הקבוצה בכושר הכי טוב באירופה"

בקטלוניה מכינים את יריבת הצהובים בחמישי ל"משחק חשוב כמו גמר", אחרי שרצף הניצחונות התארך: "ההתקפה הכי מסוכנת ביורוליג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

אחרי 17 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מכבי תל אביב תעמוד למבחן משמעותי מאוד ביום חמישי הקרוב, כשתתארח בפלאו בלאוגרנה אצל ברצלונה. הקטלאנים עדיין נמצאים חזק במאבק על המקום השני (שלמרבה האירוניה, עשוי להוביל בסופו של דבר לסדרת פלייאוף מול מכבי תל אביב) וחייבים ניצחון בחמישי, דבר שגם בתקשורת המקומית מבינים היטב.

"המשחק מול מכבי תל אביב - כמו גמר עבור ברצלונה", כתבו אמש (שני) בעיתון "ספורט". בכתבה הזהירו את רוג'ר גרימאו ושחקניו מפני "ההתקפה האימתנית" של הצהובים.

"הקבוצה של עודד קטש נמצאת בכושר הטוב באירופה נכון לעכשיו, והיא תגיע למשחק בדריכות גבוהה, במטרה להימנע מהפלייאין ולעקוף את אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה בטבלה", כתבו, "יש לה את ההתקפה הטובה ביורוליג, והיא משחקת כדורסל מהיר ויעיל. מצד שני, היא אחת הגרועות במפעל בכל מה שקשור להגנה. המפתח יהיה להכתיב את הקטש, וברצלונה תצטרך לנצח דרך ההגנה".

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
בכושר שיא. בולדווין/דני מרון

מכבי תל אביב תגיע למשחק בחמישי עם רצף של שישה ניצחונות ביורוליג ועם השחקן בכושר הטוב במפעל ככל הנראה, ווייד בולדווין, MVP חודש מרץ של המפעל. הצהובים כאמור ניצבים במקום השביעי בטבלה, ויזדקקו לשני ניצחונות בשני המשחקים שנותרו להם לצד הפסד כפול של אחת מבין פנרבחצ'ה או אולימפיאקוס, כדי לסיים את העונה במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully