וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף: תיקו לאשדוד, חולון נוצחה

קושמרו הבקיע שבע שניות לסיום וקבע 34:34 דרמטי ברמת השרון מול מחזיקת הגביע הטרייה, במקביל ניצחה הפועל ראשון לציון 39:41 והוכיחה שהתאוששה מההפסד בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

המחזור השמיני בבית העליון בליגת ווינר בכדוריד הושלם הערב (שני) עם צמד משחקים בהשתתפות מחזיקת גביע המדינה א.ס רמת השרון והפיינליסטית הפועל ראשון לציון, שפגשו את שתי הקבוצות שנאבקות על המקום הרביעי והאחרון המוביל לפליאוף. רמת השרון שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה סיימה ב-34:34 דרמטי מול אשדוד ומ.כ חולון נוצחה בביתה 41:39 על ידי הזוכה הטרייה בגביע.

א.ס רמת השרון - הפועל אשדוד 34:34 (19:20)

אז איך נראה האפטר-פארטי של רמת השרון, אחרי הזכייה ההיסטורית ביום שישי בגביע? החניכים של עידן מימון פגשו את סגנית האלופה שהייתה חייבת להשיג ניצחון כדי לשמור על סיכוי ריאלי להיכנס לפליאוף. ברמה"ש עשו רוטציה, ביחס לזה שניצח בשישי את הפועל ראשל"צ, כולל זמן מנוחה רב לכוכב הגמר - ריסטו וויאצ'יץ'. אחרי מחצית ראשונה שקולה, רמת השרון פתחה מבערים וכבר הוליכה ביתרון של 6 שערים (23:29 בדקה ה-44). אשדוד הצליחה לחזור ושון סולומון צימק ל-31:30, אלא שאז עידן מימון לקח פסק זמן. לאשדוד היו הזדמנויות להשיג שיוויון, אבל רם טורקניץ כבש שני שערים רצופים וקבע 30:33, ארבע דקות לסיום. גמור? ממש לא. שערים של אור פרקש ועמית סטלמן הורידו את הפיגור לשער, כחצי דקה לסיום. עצירה של השוער בוז'יץ, ושער שיוויון של עמרי קושמרו - 7 שניות לסיום - העניקו לאשדוד נקודה יקרה וקבעו משחק שני של אשדוד שמסתיים בשיוויון, כמו במחזור הקודם מול חולון.

עמרי קושמרו  מאשדוד נגד רמת השרון. גלעד בוניס, אתר רשמי
קושמרו הבקיע שבע שניות לסיום וקבע שוויון דרמטי/אתר רשמי, גלעד בוניס

מ.כ חולון - הפועל ראשון לציון 41:39 (21:21)

האדומים התאוששו מההפסד בגמר גביע המדינה עם ניצחון במגרש קשה, מול חולון שטרם הבטיחה את המקום בפליאוף. שתי הקבוצות נכנסו לעשר הדקות האחרונות בשיוויון, כשריף כהן קובע 33:33. אולג אסטרשפקין סיים ריצה של 0:4 לאדומים, שהעלתה אותם ליתרון 33:37, שש דקות וחצי לסיום. מאמן חולון ניסים פלח לקח פסק זמן, ממנו חולון חזרה טוב עם שערים של עמית ריינסברג ואור לוי שצימקו ל-38:37, קצת פחות מארבע דקות לסיום. הרוויה פאזין הגיב בפסק זמן משלו. שערים של ליאור גורמן ומרקו מאטיץ', וביניהם עצירת פנדל של ליאור קפלן מול אור לוי, קבעו 40:37. שי נתן וריף כהן חתמו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully