וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעדיף את אחותך": מטראצי חושף מה אמר לזידאן ומביט לאחור בחרטה

18 שנים אחרי, הבלם האיטלקי חושף את המשפט שהוציא את זידאן משלוותו, מאוכזב שהרגע האיקוני האפיל על שאר הקריירה ומגלה: לא דיברנו מאז

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

בתולדות הכדורגל ישנם רגעים איקונים שלא יישכחו לעולם. אחד מהם נרשם בגמר מונדיאל 2006, כאשר זינדין זידאן נגח במרקו מטראצי אחרי חילופי דברים ביניהם, ספג כרטיס אדום ונפרד מהנבחרת באקורד סיום צורם במיוחד.

כמעט 18 שנים חלפו מאז, ומטראצי מביט לאחור על הרגע ההוא בחרטה ואכזבה. "דבר כזה לא צריך לקרות לעולם", אמר הבלם האיטלקי האגדי בריאיון למגזין "טיימס". "אני לא אוהב להיזכר בזה, כי זה הפך לכל מה שמגדיר אותי. כשאומרים 'מטראצי', זה הדבר הראשון שעולה בראש. זה האפיל על כל שאר הקריירה שלי, ועשה לי עוול".

מטראצי, שבעבר התרברב בתקרית והתייחס אליה בציניות והומור, חשף לראשונה מה באמת גרם לזידאן לאבד את העשתונות. "בלהט הגמר, בזמן שאני והוא החלפנו עקיצות ודחיפות, הוא שאל אותי בזלזול, 'אתה רוצה את החולצה שלי?' עניתי לו, 'אני מעדיף את אחותך', ואז הוא הסתובב והגיב כמו שכולם זוכרים".

זינדין זידאן נוגח במרקו מטראצי. OHN MACDOUGALL/AFP, GettyImages
"הייתי מעדיף לא לזכור את זה". זידאן, מטראצי והנגיחה/GettyImages, OHN MACDOUGALL/AFP

לדבריו של מטראצי, הוא וזידאן מעולם לא נפגשו לאחר אותה תקרית, וגם לא שוחחו זה עם זה. "אלו רגעים שאני מעדיף לשכוח. זו האמת. אם אפגוש את זידאן, אגיד לו את זה - אבל האמת היא שאחרי המקרה הזה, לא החלפנו מילה עד עצם היום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully