וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "אנחנו קבוצה חזקה בטירוף", אלמגור: "עונה שהיא פספוס"

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-0:2 על הפועל תל אביב: "עוד לא נשארנו בליגה, יש לי קצת טענות לשחקנים". הקשר שחגג שער בכורה בליגת העל: "קיבלתי את הכדור וישר ידעתי שאני בועט"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל ירושלים האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד לשמונה ובזכות הניצחון הביתי הערב (שני) 0:2 על הפועל תל אביב, הגדילה את יתרונה במקום הראשון בפלייאוף התחתון ומעשית הבטיחה עונה נוספת בליגת העל.

המאמן זיו אריה סירב לחגוג ואמר בסיום: "לא יודע אם להגיד שנשארנו בליגה, אנחנו עוד לא שם. אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב, לשחק בשביל לנצח. עברנו עונה מאוד קשה, פספסנו בקצת את הפלייאוף העליון, ואין מצב שאנחנו משחקים בשביל להישאר בליגה. חששתי מאוד מהמשחק הזה. שמח שעלינו ליתרון, אחר כך היינו קצת שחצניים עם הכדור ויכולנו לעשות את ה-0:2 לפני כן. יש לי קצת טענות לשחקנים, אבל מרוצה מאוד מהניצחון. להתחיל עם 2 מ-27 נקודות, זה קשה מאוד. אני לוקח את זה רק על עצמי. היינו קרובים לפלייאוף וחבל. אנחנו מרגישים שמבחינת כדורגל, אנחנו שם. אנחנו רוצים לסיים במקום השביעי ולהיות הפועל ירושלים חזקה בטירוף".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם אוהד אלמגור. ברני ארדוב
שער בכורה בליגת העל. אלמגור חוגג ומודה לזיו אריה/ברני ארדוב

אוהד אלמגור, שכבש את שערו הראשון בליגת העל, הוסיף לדברי מאמנו: "השמחה היא ענקית, כי ידענו שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח בשביל לעוד צעד משמעותי כדי להישאר".

על שערו הראשון וההתאקלמות בליגת העל אמר: "התחושות מדהימות, זה כדור שקיבלתי וישר ידעתי שאני בועט, אני שמח שהוא הלך בדיוק. זו עונה שהיא פספוס, מאז שאני הגעתי לכאן הפסדנו רק למכבי תל אביב ואנחנו באמת קבוצה טובה שהייתה יכולה להגיע לפלייאוף העליון. זיו זרק אותי למים מהרגע שהגעתי ונתן לי את כל הביטחון, הוא עוזר לי ומלמד אותי, מסביר לי אחרי כל טעות וככה מתקדמים ולומדים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

עוד לפני המשחק נערכה מחווה מרגשת מצד הקהל המקומי, כאשר עשרות אוהדי הפועל ירושלים צעדו יחדיו לאצטדיון טדי לקראת המפגש עם הפועל תל אביב, במחווה למען שחרור החטופים ולמען הרש גולדברג-פולין, אוהד מסור של הקבוצה שמוחזק בעזה מאז ה-7 באוקטובר.

עשרות האוהדים נפגשו בסמוך לאצטדיון, צעדו עם שלטים למען שחרור החטופים וקראו לקידום עסקה שתסיים את תקופת השבי של 178 החטופים. "מגיעים לטדי בצעדה למען הרש. בוקר 178 של החטופים בעזה. בלתי נתפס, בלתי נסבל, עד כאן", קראה הבוקר הקבוצה לאוהדים, ועשרות מהם התייצבו. "להחזיר את כולם הביתה", כתבו בצירוף סרטון הווידאו מהצעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully