וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרדי ורגאס הזר הכי טוב שהבאתי. הוא מהאיכותיים שהגיעו לארץ"

ביצוע הסולו המרשים מול מכבי חיפה והנקודות לשיפור כדי שריינה תעשה עוד קפיצת מדרגה: למחרת הניצחון הגדול, שרון מימר התראיין לרדיו 103FM

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

העונה הקסומה של בני ריינה נמשכה אמש (ראשון) עם ניצחון 1:2 גדול על מכבי חיפה בחוץ. למחרת הניצחון המרשים, שרון מימר התראיין לרדיו 103FM וסיפר על העונה המוצלחת, כמו גם על הנקודות שהמועדון חייב לשפר כדי לעשות קפיצת מדרגה משמעותית.

"ריינה זה מועדון שהוא צעיר, חסרים בו המון דברים, הוא מתפתח, אבל תנאי העבודה שם עדיין לא מספיק נכונים לרמות שאנחנו נמצאים. יש דברים שאנחנו מדברים בפנים, יש הרבה דברים בתנאי היום-יום שהם לא מפסיק טובים שם וצריך לשפר שם", אמר המאמן.

לדבריו, "הבעלים צריך להחליט אם הוא עושה את קפיצת המדרגה הזאת. אני שמח שעשינו קפיצה קטנה קדימה, אבל צריך לשפר עוד הרבה דברים. הזרים אצלנו הם שחקני חיזוק ומשדרגים אותה והם לא רק ליופי. שלחו לנו עשרות של שחקנים זרים, הצלחנו להביא איכותיים ואני חושב שזה חלק משמעותי. זו עבודה קשה, אין לנו מערכת סקאוטינג, זו פחות או יותר עבודה לבד".

האזינו לריאיון

מימר התייחס גם לפרדי ורגאס, שחקנה הונצואלי של ריינה, שכבש שער מרשים אמש: "אין ספק שזה שער מיוחד, אתה עושה את זה על הגנה שהיא הטופ של הכדורגל הישראלי והוא שחקן באמת ברמה גבוהה, אולי הזר הכי טוב שהבאתי לישראל. אומנם הוא משחק בריינה ולא מקבל מספיק את הבמה. ברמה, אחד הטובים שבאו לארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully