וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאחוביץ' וקייזה כבשו, יובנטוס ניצחה את לאציו בחצי גמר הגביע

אלגרי יכול להירגע, לבינתיים: אחרי המעידות האחרונות, הביאנקונרי הלחוצים השיגו ניצחון חשוב במשחק הראשון בחצי הגמר בדרך ל-0:2, והשיגו מקדמה חשובה

תקציר חצי גמר הגביע האיטלקי: יובנטוס - לאציו 0:2/ספורט1

יובנטוס נושמת לרווחה. שלושה ימים אחרי ה-0:1 הדרמטי של לאציו על יובנטוס באולימפיקו במשחק הבכורה של המאמן החדש איגור טודור, שתי הקבוצות נפגשו הערב (שלישי) בטורינו בחצי גמר הגביע האיטלקי, והגברת הזקנה ניצחה 0:2 והשיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין בעוד שלושה שבועות ברומא.

יובה הגיעה במשבר, ואם אין אליפות, היא תקווה לחזור לגמר אחרי שנתיים, כשבעונה שעברה הודחה על ידי אינטר בחצי הגמר וב-2021 זכתה לאחרונה. לאציו לא הייתה בגמר מאז ההנפה ב-2019 אחרי 0:2 בגמר על אטאלנטה, שכידוע תארח ברביעי את פיורנטינה בחצי הגמר השני.

חלוץ יובנטוס דושאן ולאחוביץ' חוגג שער. Valerio Pennicino, GettyImages
חזר מהרחקה, בדיוק בזמן. ולאחוביץ'/GettyImages, Valerio Pennicino
שחקן יובנטוס פדריקו קייזה חוגג שער. Valerio Pennicino, GettyImages
פיניש מצוין. קייזה/GettyImages, Valerio Pennicino

פדריקו קייזה כבש את השער הראשון, אחרי שמסירת עומק של אנדראה קמביאסו על פני 50 מטר הותירה אותו באחד על אחד מול השוער, והוא סיים בפיניש נהדר. דושאן ולאחוביץ' הוסיף את השני (64) בפיניש יפה גם הוא, והקפיץ את הקהל בטורינו. מסימיליאנו אלגרי הגיע בלחץ לאור הקולות הגוברים להיפרד ממנו בעקבות איבוד המקום השני (ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים - דבר שלא קרה מאז 1999), ובינתיים יכול לנשום קצת אוויר לרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully