וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז המנטליסט הישראלי הצעיר הדהים את כוכב הבייסבול

המנטליסט הצעיר נבו אבוטבול נבחר להיות המופע המרכזי בכנס של ענקית המחשבים HP בארה"ב, שם קרא את מחשבותיו של כוכב העבר אלכס רודריגז, בעודו עונד את סיכת החטופים

נבו המנטליסט עם אלכס רודריגז. סוכנות שרית ולורנס,
נבו המנטליסט עם אלכס רודריגז/סוכנות שרית ולורנס

נבו אבוטבול, המשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון, בילה את החודשים האחרונים בהופעות בבסיסים ובמוצבים ברחבי הארץ, במטרה לעלות את המורל של החיילים בשטח. כעת כחלק מסיבוב ההופעות שלו בארה"ב, הוזמן להופיע בכנס של ענקית המחשבים HP, כנס לקהילת ה- Print שנערך בIndianapolice, Indiana שבארה"ב, שם הופיע מול אלפי אנשים המהווים גורמי מפתח בתחומי המחשוב והדפוס העולמיים. לצד נבו שהופיע מדי יום בכנס שארך כשבוע, התארח גם שחקן הבייסבול המצליח ביותר בארצות הברית, אלכס רודריגז אשר נאם בכנס. השניים נפגשו והצטלמו יחד כאשר נבו עונד את סיכת החטופים.

נבו משתף: "דווקא בימים אלו אני גאה לעמוד על הבמות ברחבי העולם ולייצג את ישראל, אין גאווה כמו לפגוש אישיות כמו אלכס רודריגז ולקרוא לו את המחשבות כאשר אני עונד את סיכת החטופים. כשאני מופיע בחו"ל יש לי הזדמנות להראות לקהל אני מקווה שעד ההופעה הבאה לא אצטרך לענוד אותה וכולם יחזרו הביתה בשלום."

נבו המנטליסט. סוכנות שרית ולורנס,
נבו המנטליסט/סוכנות שרית ולורנס

חברת HP, חברת מחשבים מהמצליחות בעולם, מקיימת כנסים מפגשי פסגה בעולמות המחשוב, הטכנולוגיה והמדע. באותם כנסים דואגים לאורחים באופן תמידי להופעות והרצאות מהשורה הראשונה. לכן מדובר בכבוד גדול עבור אבוטבול הצעיר שנבחר להיות אחד ממובילי האירוע.

נבו אבוטבול הוגדר כיורש של אורי גלר אחרי שכיכב בגיל 12 בישראל "גוט טאלנט", ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים. אמנם נבו רק בן 20 אך הוא מחזיק בניסיון של יותר מעשור עם סיבובי הופעות ברחבי העולם מול קהל של אלפי אנשים (באירועים של FIDF וארגון הIAC) והופעות פרטיות למפורסמים כמו גל גדות. נבו עשה היסטוריה כאשר היה הישראלי הראשון שפתח קופות בדובאי עם סדרת המופעים הקבועה שלו-The Wonder Boy Show, שנערכה מדי סוף שבוע בדובאי במשך מספר חודשים לפני גיוסו לצה"ל. בנוסף כיכב נבו ברשימה הנחשקת 30under30 של מגזין Forbes, הופיע בתוכנית "Daily Pop" בערוץ E!, מול מיליוני צופים ברחבי ארה"ב שנדהמו מכישרונו, מרצה למבוגרים ואנשי חינוך על פיתוח תחושת מסוגלות והגשמת חלומות, ובעל סדרת פודקאסטים בשם Lead it המיועדת לבני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully