וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכיר סמל SS? הצעד החשוב של אדידס וההתאחדות הגרמנית

חברת ההלבשה תפסיק להדפיס את חולצות הנבחרת עם המספר 44: "אנו דוגלים בשוויון ונלחמים נגד שנאת זרים, אנטישמיות ואלימות מכל סוג"

מחוץ לקווים, 31.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

"אדידס" הודיעה היום (שני) כי החליטה שלא להדפיס חולצות עם המספר 44 עבור נבחרת גרמניה. העיצוב, כך נטען, מזכיר יותר מדי כיתוב SS, והרי "החברה שלנו דוגלת בשוויון ונלחמת נגד שנאת זרים, אנטישמיות ואלימות מכל סוג". ההתאחדות הגרמנית הוסיפה כי לא היתה מודעת לסוגיה, אך כעת תפסיק למכור חולצות של הנבחרת עם המספר.

כזכור, לפני כשבוע וחצי אישרה ההתאחדות הגרמנית על צעד היסטורי: לאחר שבמשך יותר מ-70 שנה לבשה נבחרת גרמניה בכדורגל את מדי חברת ההלבשה הגרמנית "אדידס", היא תצא החל מ-2027 לעידן חדש, כאשר המלבישה הרשמית החדשה תהיה "נייקי" האמריקאית.

לפי הודעת ההתאחדות הגרמנית, נייקי תלביש את הנבחרת לכל הפחות עד 2034. "אנחנו מאוד מצפים לעבוד עם נייקי ומושכנעים ששיתוף הפעולה יאפשר להתאחדות הגרמנית להמשיך לפתח את הכדורגל במדינה בעשור הקרוב. עד 2026 נעשה כל שביכולתנו כדי להצליח עם אדידס שהכדורגל הגרמני חייב לה הרבה במשך יותר משבעה עשורים".

חולצה עם מספר 44 של נבחרת גרמניה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
החולצה יוצאת משימוש/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מאז שנבחרת גרמניה המערבית החלה ללבוש את המדים של אדידס ב-1954, זכתה המנשאפט בארבע אליפויות עולם ובשלוש אליפויות אירופה, כשגם נבחרת הנשים זכתה פעמיים בגביע העולם ושמונה פעמים באליפות אירופה. ביורו הקרוב שתארח גרמניה ובמונדיאל 2026, תנסה להיפרד מאדידס עם עוד שני תארים יוקרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully