וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרץ המשוגע: ווייד בולדווין נבחר לשחקן החודש ביורוליג

גארד מכבי תל אביב נבחר למצטיין חודש מרץ זו השנה השנייה ברציפות, אחרי שהוביל את הצהובים לחמישה ניצחונות מחמישה משחקים

תקציר: אוברדוירו - ברצלונה 89:84/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה לקבוצה הלוהטת ביותר ביורוליג לאורך חודש מרץ והאחראי העיקרי לכך הוא ווייד בולדווין, שקיבל היום (שני) את ההכרה הראויה כשנבחר לשחקן המצטיין של החודש במפעל. הצהובים ניצחו בכל חמשת המשחקים שקיימו במהלך מרץ, כשהגארד תורם בממוצע 18.4 נקודות, 4 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות. לשיא הגיע בולדווין בניצחון 90:98 על וילרבאן במחזור ה-30, אז רשם את המדד השני הגבוה ביותר לשחקן מכבי תל אביב במשחק יורוליג - 46.

זו השנה השנייה ברציפות שבולדווין נבחר לשחקן המצטיין של חודש מרץ ביורוליג. הוא הראשון שעושה זאת בחודש הזה ספציפית והרביעי בלבד בתולדות המפעל שרושם את ההישג שנתיים ברציפות באותו חודש. 13 שחקנים של מכבי תל אביב נבחרו למצטייני החודש בהיסטוריה של היורוליג, חמישה מהם עשו זאת במרץ.

בזכות היכולת של בולדווין, בין היתר, מכבי תל אביב טיפסה מהמקום העשירי למקום השביעי בטבלה, אחרי שישה ניצחונות רצופים. לקבוצה של עודד קטש יש עדיין סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השישי ולעלות ישירות לפלייאוף, ללא צורך לשחק בפלייאין.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. FCBB/Johannes Ritter, אתר רשמי
במלוא המרץ. ווייד בולדווין/אתר רשמי, FCBB/Johannes Ritter

בולדווין רושם את עונתו הטובה בקריירה ומדורג שלישי ביורוליג בנקודות למשחק (17.5), שמיני באסיסטים (5) ומדייק ב-40.2% לשלוש, נתון השיא שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully