וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבו שנגיע עם כפכפים" - אך ריינה שוב הוכיחה כמה היא מיוחדת

הפתעת העונה שוב היתה גדולה על מכבי חיפה: "אנחנו רחוקים מלסיים את העונה הזאת". מימר לא ממהר לסגור לעונה הבאה, ניסיון להשאיר גם את רוב הסגל

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

העונה החלומית של מכבי בני ריינה נמשכה אמש (ראשון) עם נצחון חוץ אדיר 1:2 נגד האלופה מכבי חיפה בסמי עופר. זה הניצחון השני של ריינה נגד הירוקים בתוך שלושה שבועות ובמועדון הביעו שביעות רצון גדולה ונתנו המון מחמאות למאמן שרון מימר ולכל השחקנים ששיחקו על הדשא.

"כולם היו בטוחים שנגיע לפלייאוף הזה עם כפכפים, אבל הקבוצה הוכיחה שהיא רחוקה מלסיים את העונה הזאת", אמרו בריינה. "שרון מימר טיפטף לשחקנים כל השבוע, שחייבים לבוא מחויבים ומרוכזים גם למשחק מול חיפה ושהכל יכול לקרות במשחק הזה. יש פה חבורה של שחקנים שמשחקים אחד בשביל השני וזה בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים. אנחנו רוצים להמשיך להיראות ככה גם בהמשך המשחקים".

מי שקיבל אמש את מרבית המחמאות היה כאמור מימר, שמצליח פעם אחר פעם להביא את הקבוצה שלו לשיאים חדשים. הבעלים סעיד בסול כבר פנה למאמן והציע לו לסגור את התנאים לשנים הקרובות, אך בשלב זה מעדיף מימר לרכז את מירב המאמצים ותשומת הלב בהצלחת הקבוצה ובמשימות שעוד נותרו עד סיום העונה. מימר, שרושם את אחת העונות הטובות בקריירה שלו, לא ממהר בשלב זה לסגור את התנאים לעונה הבאה, גם מתוך הנחה שעד לסיום העונה הנוכחית עוד יכולות להיות התפתחויות מצד קבוצות אחרות שיציעו לו חוזה לעונה הבאה.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
כרגע הוא מרוכז אך ורק בעונה הנוכחית. מימר/מאור אלקסלסי

בריינה יחלו בקרוב בסבבי שיחות עם מרבית שחקני הקבוצה, במטרה לשמור עד כמה שאפשר על הסגל הקיים. הקשר רועי שוקרני כבר קיבל הצעה לחוזה גם לעונה הבאה והוא צפוי להיענות בחיוב להצעה. בסול ושאר חברי ההנהלה מעוניינים להשאיר גם את מרבית הזרים שנמצאים כיום בסגל ובקרוב יוחלט על מימוש האופציות שיש בידי ריינה על השחקנים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully