וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מתלבטים: לפטר מיידית את גיא צרפתי או להמתין לגביע

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 12:00

סגל יכריע, דן רומן מועמד, הלם במועדון: "אנחנו הכי חלשים בליגה. הקבוצה מתה, וזה עוד בלשון המעטה. עצוב לראות את ההידרדרות". צרפתי: "אולי עזיבת אלמוג כהן חלחלה"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

הלם גדול ולחץ גדול במכבי נתניה אחרי ה-3:0 הביתי לבית"ר ירושלים אמש (ראשון), עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. בעקבות התבוסה ובשל ניצחונה של מ.ס. אשדוד שלשום, התקרבה נתניה מרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ואפשר לומר שהיא אחת המועמדות לרדת ליגה בסיום העונה.

הבעלים אייל סגל צפוי לקבל במהלך היום החלטה בנוגע לעתידו של המאמן גיא צרפתי, שמעמדו במועדון התערער מאוד בעקבות התבוסה ובעיקר לאור איך שהקבוצה נראתה על כר הדשא. כזכור, סגל הוא זה שקיבל בעצמו את ההחלטה להחתים את צרפתי אחרי שרן קוז'וך סיים את תפקידו, וכעת הבעלים יכריע פעם נוספת. שתי האפשרויות שנמצאות הבוקר על הפרק הן לסיים באופן מיידי את תפקידו של המאמן, או לתת לו הזדמנות נוספת במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה, שיערך ביום רביעי הקרוב בסמי עופר ולאחריו תתקבלנה ההחלטות.

לא מעט אנשים במועדון טוענים שיש לסיים כבר עכשיו את תפקידו של צרפתי, שבכל מקרה לא ימשיך לעונה נוספת, ולהנחית מיידית מאמן אחר שיכין את הקבוצה למשחק הגביע ברביעי ובעיקר לקרב הגדול בעוד שבועיים נגד מ.ס.אשדוד בליגה, במשחק שצפוי להיות גורלי ביותר לעתיד הקבוצה. אחד השמות שהוזכרו כמועמד הוא מאמנה של קבוצת הנוער דן רומן.

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
יפוטר עוד לפני משחק הגביע? צרפתי/ברני ארדוב

"אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה", אמר גורם במועדון. "הקבוצה מתה, וזה עוד בלשון המעטה. אנחנו מועמדים חזק מאוד לרדת ליגה וזה פשוט עצוב לראות איך הקבוצה הזאת הולכת ומתדרדרת. המחצית הראשונה אתמול היתה כל כך חלשה ועדיין המאמן לא הגיב ולא עשה שינויים. אנשים כאן כנראה לא מבינים עד כמה חמור המצב שלנו, ואם נרד זאת תהיה אחת הירידות המיותרות בהיסטוריה".

"ההפסד הזה הוא סימפטום של קבוצה שעומדת לרדת ליגה", אמר צרפתי במסיבת העיתונאים בסיום. "כדאי שהכתובת תהיה על הקיר והיום היא כתובה בגדול. נצטרך להתנהל אחרת, לשחק אחרת, להגיע למצב שהכדורגל לא יהיה יפה. הפעם אני לא יכול להגיד שהיתה הפקרות הגנתית, מה שכן היה נגד חדרה. ראיתי את השערים שספגנו, לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו או לא עשו עבודה הגנתית. נצטרך לשנות את המצב ולהפנים שמי שמשחק בפלייאוף תחתון נמצא בסכנת ירידה וכרגע הראש שלנו מעל המים ונצטרך להישאר שם".

המאמן נשאל בנוגע לקריאות האוהדים לעברו שיתפטר והשיב: "מה שאני מתכוון לעשות זה פשוט להמשיך לעבוד ואפילו יותר מזה. מה שהקהל צועק זו זכותו ואני מקבל את זה. הייתי שחקן פה במכבי נתניה ואני אוהב את המועדון הזה, נתתי הרבה מהקריירה שלי ומהגוף שלי. כרגע התוצאות פחות טובות ואני יכול להבין אותם, אבל כואב לי לא פחות מאשר להם. האחריות היא עליי ואעשה את הכי טוב שיש כדי שהגלגל יסתובב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא מזרחי, סאבה חבדגיאני, שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
גורם בנתניה: "אנחנו הקבוצה החלשה בליגה"/ברני ארדוב

צרפתי נשאל מה השתבש בעונה הזאת של נתניה וענה בצורה ישירה בנוגע לעזיבתו של אלמוג כהן: "בואו נודה על האמת, היה פה אירוע שהוא לא פשוט. המנהל המקצועי עזב, היה את כל העניין כאן עם אלמוג, שהיה מתוקשר ביחד עם הקהל והבעלים של הקבוצה וזה משהו שהשפיע על השחקנים ועל המערכת וגם על המסביב. כולם יודעים את זה ואולי לצערי קיבלנו את זה בצורה לא טובה וזה חילחל. אלה דברים שקורים במועדוני כדורגל ואסור שזה יקרה לנו, אבל אנחנו פה בשביל לשנות את המומנטום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully