וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזרנו את הזהות שלנו": כשזאק הנקינס פוגש את הפועל תל אביב

סנטר הפועל ירושלים חזר לעצמו במשחק מפלצתי וקבע שיא קריירה בישראל מול היריבה האהובה עליו. לפתע, החלום על תואר בעונה הזאת לא נראה תלוש: "אנחנו מסוגלים לנצח בכל המשחקים עד הסוף". ורק ההתנהגות של קאדין קרינגטון קילקלה את החגיגה

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

15 בינואר 2023. הפועל ירושלים מגיעה למשחק נגד הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, אחרי שכבר הפסידה לה פעמיים במהלך העונה. היא מדיחה את יריבתה הוותיקה 67:86, עם דאבל-דאבל מפלצתי של זאק הנקינס (18 נקודות ו-17 ריבאונדים).

31 במרץ 2024. הפועל ירושלים מגיעה למשחק נגד הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, אחרי שכבר הפסידה לה פעמיים במהלך העונה. היא מדיחה את יריבתה הוותיקה 79:84, עם דאבל-דאבל מפלצתי של זאק הנקינס (23 נקודות ו-15 ריבאונדים).

כמה זמן חיכתה ירושלים להנקינס ההוא, שבאיזשהו שלב בעונה שעברה נדמה היה שהוא לא מתחיל את הערב לפני שיקלוט את הכדור החוזר העשירי. הוא לא היה שם בשבילה במשחקי ההכרעה בליגת האלופות, ולאורך רוב העונה הנוכחית היה רחוק מלהזכיר את המניה הבטוחה מאשתקד. עד שהגיעו משחקי הגביע, ובעיקר עד שהופיעה היריבה המועדפת עליו באופן אישי.

אינפו: שיאי המדד של הנקינס. אהרל'ה ויסברג, מערכת וואלה!
רק תנו לו את הפועל תל אביב, והוא יחזור להיות מפלצת הדאבל-דאבל. זאק הנקינס/מערכת וואלה!, אהרל'ה ויסברג

מאז נחת בבירה, חלף הנקינס שבע פעמים על פני רף 30 נקודות המדד; רובן, ארבע ליתר דיוק, התרחשו נגד הפועל תל אביב. אתמול (ראשון) הוא הגיע למדד השיא שלו, 40. בשבוע שעבר "נעצר" על מדד 30 מול הפועל גליל עליון בסיבוב המוקדם.

רק לפני שבועיים הובסה ירושלים בידי התל אביבים באדום 91:64 בארנה, במשחק שסימן את ההתפרקות תחת איליאס קאנדזוריס. המארחים פגעו אז ב-4 מ-27 לשלוש (והשתפרו מעט אמש, 7 מ-26), ואת ההבדל עשתה ההגנה:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • בניגוד למשחק הליגה, שבו ספגו 11 שלשות ב-47.8%, בגביע הם איפשרו ליריבתם לקלוע רק שש זריקות ב-25%.
  • במאבק על הכדורים החוזרים הם הפסידו אז 33:30 וניצחו הפעם 35:47 (18 ריבאונדים בהתקפה).
  • את דאסטי האנאס, שלהט לפני שבועיים עם 23 נקודות, הם עצרו במפגש הנוסף על 0 מ-5 מהשדה.
הפועל ירושלים מחזיקת גביע המדינה. ברני ארדוב
עדיין מחזיקת גביע המדינה, למי ששכח. הפועל ירושלים בטקס ההנפה, אשתקד/ברני ארדוב

"אחרי המשחק הקודם נגדם, ישבתי כאן ואמרתי לכם איזו קבוצה אנחנו", נזכר חתן השמחה, הנקינס. "יש לנו הרבה מה לשפר, אבל החזרנו את ההגנה ואת הזהות שלנו. גם השחקנים החדשים נכנסים לזה ומקריבים מעצמם, ויש לנו עוד דברים להשיג העונה. לא קל ללחוץ על הכדור במשך 40 דקות, וזה היופי בקבוצה הזאת".

ירושלים תתייצב להגרלת חצי הגמר בתור הקבוצה שכולם רוצים להדיח: לרגע יישכחו ההדחה המוקדמת מליגת האלופות וגודש ההפסדים בליגה, והיא תזכה לכבוד בתור מחזיקת הגביע שתנסה להגן על תוארה. "אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות שוב", סיכם הנקינס. "ניצחנו קבוצה נהדרת, ואנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בישראל. אנחנו מסוגלים לנצח בכל משחק עד סיום העונה".

אלא שבעונה המורכבת הזו מבחינתם של האדומים, אין טוב בלי רע - ולרע היה אחראי (לא בפעם הראשונה) קאדין קרינגטון. רק לפני שלושה שבועות הוא הורחק במהלך הפסד הליגה למכבי תל אביב, לאחר שפרץ מהספסל בשעה שעל המגרש התפתחה מהומה, ואתמול נכנס לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב לאחר סיום המשחק. העימות בינו לבין כמה משחקני האורחים פרץ והתלהט עוד במהלך ההתמודדות. בקבוצה הודיעו כבר שיעמידו אותו לדין בוועדת משמעת פנימית, ומעבר לענישה יצטרכו למצוא את הדרך להרגיע ולאפס אותו לפני שיוסיף לעצמו עוד כתמי התנהגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully