וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסקה של שנתיים: מ.כ באר שבע העפילה לליגת העל

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 0:11

כדוריד: הדרומיים ניצחו את הפועל פתח תקוה 27:33 ויצטרפו בליגה הבכירה לאלופה מכבי פתח תקוה. הפועל רמת גן נשרה לליגה הלאומית

מכבי פתח תקוה הניפה הלילה את צלחת אליפות הליגה הלאומית בכדוריד (אחרי ניצחון על עירוני רחובות 24:28), ואליה תצטרף כעולה השנייה לליגת העל מ.כ באר שבע שניצחה את הפועל פתח תקוה 27:33 - ושבה אחרי שנתיים לליגת העל. לעומת זאת, הפועל רמת גן תעשה את הדרך ההפוכה, ונשרה ללאומית.

ערב המחזור הדרמטי: הקבוצה מבירת הנגב ניצבה במקום השני עם 20 נק', כמו הפועל אשדוד שבמקום השלישי. במקום הרביעי והחמישי ארבו עירוני רחובות והפועל ערד עם 19 נק' כל אחת, אבל הניצחון של באר שבע העניק חותמת. ערד, שהעפילה בקיץ החולף ללאומית, ניצחה את הפועל אשדוד - 27:32 - וסיימה את העונה במקום השלישי. רחובות כאמור נוצחה וסיימה חמישית (הפועל פתח תקוה שישית). הדירוג גם קבע את משחקי חצי גמר גביע המדינה בלאומית ע"ש ישראל ברנר: ערד תפגוש את באר שבע, ואשדוד2 את מכבי פתח תקוה ביום חמישי (משחק הגמר ייערך ביום שני הבא).

הפועל באר שבע כדוריד. דניאל כהן, אתר רשמי
שוב בליגת העל. מ.כ באר שבע/אתר רשמי, דניאל כהן

המחזיקה הטרייה של גביע המדינה, א.ס רמת השרון, תארח מחר (19:00) את סגנית האלופה הפועל אשדוד, במסגרת המחזור ה-8 בבית העליון בליגת ווינר, כאשר מ.כ חולון תפגוש את הפינאליסטית הפועל ראשון לציון (20:00). על הפרק - השלמת תמונה הפליאוף וסדרות חצי הגמר. רמת השרון הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ואת יתרון הביתיות. חולון (מקום 4, 23 נק') ואשדוד (מקום 5, 21 נק') נאבקות על הכרטיס האחרון שמוביל לפליאוף. נכון לרגע זה, 3 מחזורים לסיום, מסתמן, דרבי ראשוני באחת משתי סדרות חצי הגמר. בשנייה, רמת השרון צפויה לפגוש את חולון או אשדוד.

עוד הלילה, אס"א תל אביב ניצחה א.כ נס ציונה 37:40, והשתיים השלימו את המשחקים במסגרת הבית התחתון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully