וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד תחת מתקפה: "הוא נראה כמו שחקן מליג2"

כוכבה של מנצ'סטר סיטי נוטרל לגמרי על ידי ארסנל בפעם השנייה העונה וחטף מרוי קין: "מול השער הוא השחקן הטוב בעולם, אבל בכל היתר הוא חייב להשתפר". גווארדיולה: "גם המשחק באמירויות היה דומה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי סיימה אמש (ראשון) ב-0:0 ביתי מאכזב במיוחד מבחינתה מול ארסנל, תיקו שמרחיק אותה מאוד מתואר האליפות שלה, כאשר נכון לעכשיו היא רחוקה שלוש נקודות מליברפול המוליכה החדשה. מי שעמד במוקד הביקורת היה ארלינג הולאנד, שהציג יכולת חלשה במיוחד.

רוי קין, אקס מנצ'סטר יונייטד, היה חריף במיוחד בביקורת שלו כלפי הנורבגי ואמר: "הוא כמעט כמו שחקן מליג 2. ההופעה שלו היתה רעה מאוד, הוא חייב להשתפר. מול השער הוא השחקן הטוב בעולם, אבל הרמה הכללית שלו רעה מאוד".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"כמו שחקן של ליג2". הולאנד/GettyImages

ארסנל נטרלה לחלוטין את הולאנד, שלא בעט למסגרת בשני המפגשים מולה. המשחק הזה היה המשך ישיר ליכולת של הולאנד בתקופה האחרונה, למרות שהוא עדיין בראש טבלת כובשי הפרמיירליג עם 18 שערים. הולאנד כבש תשעה שערים ב-15 המשחקים הראשונים שלו העונה בליגה, אך מצא את הרשת בשלושה מתוך תשעת המשחקים האחרונים.

פפ גווארדיולה נראה די מתוסכל לאחר המשחק ואמר: "אנחנו לוקחים את הנקודה הזו. ניסינו אבל לא יצרנו יותר מדי. הם התגוננו בצורה טובה ועם הרבה פיזיות. כקבוצה, היינו שם, אבל היינו צריכים לעשות יותר. גם המשחק הקודם באמירויות היה דומה. ארסנל קבוצה פנטסטית במה שהיא עושה וזו הסיבה שהיא היתה במקום הראשון, עכשיו זו ליברפול. הם שיחקו מצוין בעונה שעברה וגם העונה. קשה לשחק נגדם כי הם לוחצים גבוה ומתגוננים היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully