וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "בני ריינה מועדון קטן, אבל אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה"

המאמן אחרי עוד ניצחון על מכבי חיפה, שהפסידה לראשונה העונה בביתה: "יש לי שחקנים ורסטילים ואנחנו עוברים בין שיטות. ורגאס אחד השחקנים הכי טובים שהבאתי לארץ". והאם הוא חושב שלקבוצה יש סיכוי להשיג כרטיס לאירופה?

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

בני ריינה הוכיחה משחק אחר משחק שהיא בחלק העליון של הטבלה בזכות ולא במקרה היא הקבוצה המפתיעה של העונה, אבל ספק אם רבים ציפו שהערב (ראשון) היא תהפוך לקבוצה הראשונה שמנצחת העונה את מכבי חיפה בביתה והראשונה להשלים על האלופה ניצחון כפול, ועוד במשחק פתיחת הפלייאוף העליון.

כשנשאל על כך שרון מימר המאושר בסיום, אמר: "זה ניצחון שלישי על מכבי חיפה בשנתיים, זה דבר שאי אפשר לנתח ולהבין גם אם נישן שבוע. זה הזוי, אם היה לי כובע הייתי מוריד אותו בפני השחקנים שהוכיחו בפעם המאה בעונה הזו שהם מזן מיוחד - הם אמנם ממועדון קטן, אבל לרגע לא מרגישים נחותים ובאים לכל מגרש כדי לעשות את המקסימום, משחקים כדורגל טוב ומבקיעים שערים".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה עם הבעלים סעיד בסול. מאור אלקסלסי
מימר ובסול. "אנחנו פה כדי להוציא ממינימום מקסימום"/מאור אלקסלסי

אם בני ריינה צריכה לשאוף גבוה ביותר ולהגדיל את התקציב: "סעיד בסול הוא הבעלים והוא יתווה את הדרך. אנחנו פה כדי להוציא ממינימום מקסימום. מהי תקרת הזכוכית? יש רף גבוה, אבל אנחנו לא קרובים אליו כרגע, יצטרכו לשנות פה דברים חשובים בהתנהלות כי בתנאים אנחנו עדיין לא קרובים לרמות האלה. בני ריינה זה מועדון קסום ואני חייב לציין שחקנים מתחת לרדאר כמו הקפטן שלנו חוטבא שהוא בן 36, ג'אבר וחילף שנתן הצגה היום ומגיע להם קרדיט גדול, הם החיילים הכי טובים שיכולתי לבקש. אנחנו גם הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים העונה מקרנות ומגיע קרדיט לאנליסט ירדן לזרוביץ' ".

כיצד הוא מפתיע את מכבי חיפה שוב ושוב: "יש לי שחקנים ורסטילים שאני יכול לשחק איתם בכמה שיטות ואנחנו עוברים בין שיטות בצורה טובה. היינו מוכנים לכל מה שמכבי חיפה תכין, וזו קבוצה ברמות גבוהות עם שחקנים שהתישו אותנו ואת הוותיקים כבר הייתי צריך להחליף. ורגאס אחד השחקנים הכי טובים שהבאתי לארץ".

המטרות להמשך הפלייאוף: "לא גנבנו את המקום בפלייאוף, שיחקנו טוב לכל אורך העונה ואני שמח שהמשחק הראשון לקח אותנו למקומות טובים. אנחנו רוצים לסיים במקום החמישי, זו המטרה. אירופה? אין לנו סיכוי, קשה לצמצם פער של 10 נקודות נגד קבוצות כאלה חזקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
"נראה לי שבחיים לא ניצחתי בחיפה". שלומי אזולאי/מאור אלקסלסי

לסיום אמר על כך שהוא הראשון שניצח את מכבי חיפה בסמי עופר אחרי קרוב לשנתיים: "אתם לא מבינים את העוצמות של המקום הזה, ואני שמח שאנחנו בפלייאוף דווקא בזכות רגעים כאלה שלוקח אותנו למקומות טובים. בשביל רגעים כאלה אנחנו כולנו בכדורגל. אני גם חייב לציין שהשגנו הרבה נקודות נגד שלוש הגדולות - למכבי חיפה הפסדנו פה בגלל טעות שיפוט - כך שאנחנו קבוצה שהוכיחה שהיא לא מתבטלת ולא מפחדת".

החלוץ שלומי אזולאי הוסיף לדברי מאמנו: "נראה לי שבחיים לא ניצחתי בחיפה. זו קבוצה מנצחת, כיף לראות. משהו נפתח בנו. היינו מאוד מחוייבים. אני חושב שיש פוטנציאל יותר גבוה לקבוצה הזו. יש את האמונה ואחר כך יבואו דברים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully