וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: עוד שש מדליות לישראל באליפות אירופה לנוער

ברי הנבחרת בגילאי 16-17 סיפקו הישג מדהים עם זכייה ב-6 מדליות - 3 כסף ו-3 ארד ובכך נבחרת הנוער ב-MMA משיגה בסך הכל 11 מדליות באליפות

נבחרת ישראל ב-MMA זוכה בשש מדליות. יחצ,
נבחרת ישראל ב-MMA זוכה בשש מדליות/יחצ

נבחרת הנוער של ישראל ב-MMA המשיכה היום (ראשון) את המסע המדהים באליפות אירופה בסרביה, כאשר חברי הנבחרת בגילאי 16-17 סיפקו הישג מדהים עם זכייה ב-6 מדליות - 3 כסף ו-3 ארד ובכך נבחרת הנוער ב-MMA משיגה בסך הכל 11 מדליות באליפות.

ראול סביתי, שרק לאחרונה זכה באליפות ישראל עד גיל 21, המשיך לספק את הסחורה וזכה במדליית הכסף ב-66 ק"ג עם 4 ניצחונות מרשימים עד שנעצר בגמר. רותי רוזמרין ויותם גלנד גם כן זכו במדליית הכסף בקטגוריית משקל 52 ק"ג בנות ובנים בהתאם.

עמל נמזוב זכה במדליית הארד ב-57 ק"ג לאחר שהשיג 2 ניצחונות מאתגרים עד והודח בחצי הגמר, ואיתו זכו בארד נופר קמרי ב-61 ק"ג ונועם נחמני ב-70 ק"ג.

מנכ"ל האיגוד עידו פריינטה שנמצא בסרביה התגאה: "יום מדהים נוסף לנבחרת ישראל עם זכייה אדירה ב-6 מדליות, וכל זה בשנה הראשונה שלנו תחת מנהל הספורט והתאחדות "אילת". הספורט שלנו בצמיחה מתמדת. זהו הישג בלתי ייאמן, וזה עוד לפני שהבוגרים התחילו להתחרות".

נבחרת הבוגרים של ישראל ב-MMA תצא לדרך ביום שלישי עם 10 ספורטאיות וספורטאים, שינסו להמשיך את הדרך המדהימה שהחלה נבחרת הנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully