וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקטלון יוצאת בקמפיין ראשון לקראת הפסח עם מראה חדש ועדכני

הקמפיין כולל עשרות מוצרים המתאימים לתקופת הטיולים ופעילויות ספורט החוץ ומיועדים למשפחות, ספורטאים חובבים וספורטאים מקצועיים

מכנסי טרקים לנשים, 149 שקל. דקטלון,
מכנסי טרקים לנשים, 149 שקל/דקטלון

דקטלון, ענקית הספורט מצרפת, שלה עשרה סניפים ברחבי הארץ, משיקה את קמפיין האביב לשנת 2024.

לאחר שחשפה את המיתוג החדש באירוע בינלאומי ששודר לרחבי העולם בחודש מרץ, והציגה את הלוגו החדש, שינוי פלטת צבעי המותג, חשיפת העיצוב החדש לכלל החנויות ברחבי העולם והמהות החדשה של המותג - "Move people through the wonders of sport", לצד האסטרטגיה העומדת מאחורי השאיפה הנועזת להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכל אחד יוצאת החברה עם קמפיין ראשון באופיה החדש.

הקמפיין כולל עשרות מוצרים התואמים את תקופת הקמפינג, הטיולים, ההזדמנות לספורט חוץ עם המשפחה בסופי השבוע, או ספורט יחידני במהלך השבוע, מגוון מוצרי ספורט מים וכן מוצרים לספורטאים מקצועיים, מוצרים בעלי טכניות גבוהה ובמחירים משתלמים. המוצרים יכולים לשמש גם כמתנת חג שכולם ישמחו לקבל ונמכרים בכל עשרת סניפי החברה ובאתר המכר של דקטלון עד גמר המלאי.

ערכת חץ וקשת בסניפי דקטלון. יחצ,
ערכת חץ וקשת בסניפי דקטלון/יחצ

במסגרת הקמפיין, דקטלון פונה לקהלים רחבים במטרה להסביר את מה שמאות מליוני לקוחות ברחבי העולם כבר יודעים: דקטלון מציעה מוצרים ברמת טכניות גבוהה ובמחיר משתלם המתאימים למגוון גילים ורמות מהמתחיל ועד למומחה.

הקמפיין הרב ערוצי יעלה בתשדירי רדיו, ברשתות החברתיות וכן בפעילות משפיענים ויכלול מוצרים מקטגוריית הקמפינג, הריצה, משחקי ספורט לילדים, אופניים לילדים ומבוגרים, ספורט מים, ספורט קבוצתי, פיטנס ועוד והם מאפשרים לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו.

המוצרים של דקטלון פותחו ועוצבו ברמת גימור גבוהה במיוחד. חלק מהמוצרים מעוצבים בעיצוב אקולוגי, בעלי פונקציונאליות גבוהה מאד וביצירתם הושקעה מחשבה גדולה. כמו מרבית המוצרים של דקטלון, יש בהם משהו חדשני שאף אחד לא חשב עליו לפני.

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully