וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הופתעה בבית. ניצחון לברצלונה לפני מכבי תל אביב

מוליכת הליגה הספרדית נעצרה אחרי שבעה ניצחונות, ב-83:72 למנרסה. לפני מפגש היורוליג עם הצהובים: הבלאוגרנה גברו בחוץ 84:89 על אוברדוירו

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - מנרסה 83:72/ספורט1

ארבעה ימים לפני משחק יורוליג קריטי נגד מכבי תל אביב, ברצלונה השיגה הערב (ראשון) 84:89 בחוץ על אוברדוירו הצנועה, שהצליחה להישאר צמודה לקטלאנים עד הרבע הרביעי. ברצלונה, שבשבוע שעבר חזרה אל מסלול הניצחונות בדרבי מול בדאלונה, עלתה ליתרון ספרתי בתום הרבע הראשון, אבל המקומיים עד ההפסקה הורידו את ההפרש לשתי נקודות בלבד כשחזרו ל-46:44.

אוברדוירו אף השלימה מהפך ברבע השלישי שבו הותירה את ברצלונה על 16 נקודות בלבד, אבל בסופו של דבר לא הצליחו לעצור את ניקו לפרוביטולה שקלע 21 נקודות וחטף חמישה כדורים ויאן וסלי שהיה דומיננטי מתחת לסל עם 18 נקודות, עד שספג את העבירה החמישית.

ברצלונה, שכאמור תארח את מכבי תל אביב ביום חמישי ביורוליג וזקוקה לניצחון כדי לשמור על סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני, עשויה לפגוש את הצהובים גם בפלייאוף לאור העובדה שהקבוצה של עודד קטש הבטיחה את המקום השביעי ולא תלויה בעצמה במאבק על המקום השישי.

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה

תקציר: אוברדוירו - ברצלונה 89:84/ספורט1

מי שלא הצליחה להישאר ברצף חיובי ונעצרה אחרי שבעה ניצחונות בליגה ובאירופה, היא ריאל מדריד שנכנעה בבית במפתיע למנרסה, 83:72. ברנקו באדיו קלע 20 נקודות למנצחת, ונסן פוארייה סיפק 19 ו-9 ריבאונדים לבלאנקוס ששוב מרגישים את מלאגה בעורפם, אחרי שהפער מהמקום השני הצטמצם למשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully