וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק ביטון נפצע בהפועל ירושלים, איינבינדר בספק בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 16:23

הקשר המצטיין ייעדר לפחות ארבעה שבועות: "תוצאות הבדיקה לא הותירו ברירה, סומך על החברים". אבוקסיס ימשיך עם שלושה בלמים ומקווה לשער ראשון: "זה משהו מנטלי" (ב', 20:00, ספורט2)

מחזור 27הסתיים01/04/2024
הפועל ירושלים
  • אלמגור (14)
  • סוני (89)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

    הפועל ירושלים

    בשורה מאכזבת להפועל ירושלים לקראת פתיחת משחקיה בפלייאוף התחתון: אופק ביטון, אחד משחקניה המצטיינים של הקבוצה, ייעדר בארבעת השבועות הקרובים לפחות. ביטון, שסחב פגיעה בכף הרגל מעל לחודש, הצטווה על ידי אורטופד לנוח בשבועות הקרובים לשיקום. "שיחקתי תקופה עם כדורים וזריקות, אבל הבדיקות אחרי המשחק מול פתח תקוה והתוצאות שהגיעו עכשיו לא השאירו ברירה", אמר ביטון, "אני סומך על החברים שיעשו את העבודה במשחקים הקרובים, בעזרתנו ביציע, כדי שנסיים את העונה עם חיוך כמו שמגיע לנו, ובדרך נדע עוד רגעי אושר. נתראה מחר בטדי".

    כידוע, הפועל ירושלים תפגוש מחר (שני) את הפועל תל אביב, כשיריבתה יודעת שהיא חייבת הנקודות על רקע הלחץ והצפיפות בתחתית (20:00, ספורט2). הניצחון של הפועל חדרה אתמול צימצם את הפער בין הפועל ירושלים לקו האדום ל-6 נקודות ומחייב אותה להשיג עוד 2-3 נקודות על מנת להבטיח הישארות בליגה. הירושלמים ניצחו את הפועל ת"א פעמיים העונה בטדי, בליגה ובגביע וסיימו איתם בתיקו 0:0 בבלומפילד לפני 3 שבועות, משחק שחרץ את גורל הקבוצה לפלייאוף התחתון.

    בקבוצה ישנו רצון לתת כמה שיותר דקות עד לסיום העונה לצעירים כמו כארם זועבי, קאפיטה שמיעט לשחק וגם להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה.

    אופק ביטון שחקן הפועל ירושלים בחימום. דני מרון
    יסתדרו בלעדיו? ביטון/דני מרון

    הפועל תל אביב

    כשהיא רק נקודה מעל הקו האדום בעקבות ניצחונה של מ.ס. אשדוד בשבת, הפועל תל אביב חייבת ניצחון בטדי ולשם כך צריכה להתחיל לכבוש. יוסי אבוקסיס עדיין ממתין לשער ראשון בקדנציה השנייה שלו במועדון ומקווה שהישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה יצליחו לשבור את הקרח הפעם.

    אבוקסיס התייחס במסיבת העיתונאים למצוקת הכיבושים של הקבוצה: "עשינו משחקון פנימי כדי שנוכל לכבוש יותר. זה משהו מנטלי, אנחנו מנסים לעבוד על זה ולדבר על זה. נעשה את הכל עד שנביא את הניצחון. אני רוצה לראות עוד הצטרפות ושחקנים שיוצאים קדימה".

    דן איינבינדר סובל מכאבים בגב ולא התאמן, וכמוהו גם אלן אוז'בולט בספק למשחק, אך בכל מקרה לא יועד לפתוח. אבוקסיס צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים ורן בנימין יקבל קרדיט נוסף גם הפעם בקישור, אחרי ההופעה הטובה מול מכבי חיפה ב-0:0 לפני פגרת הנבחרות.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    רן בנימין, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
    ימשיך לקבל קרדיט. רן בנימין/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל ירושלים בארבעת מפגשי הליגה האחרונים וגם הודחה על ידה מהגביע בהארכה בסיבוב ח'.

    * זה מפגש ראשון ביניהן במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הבכירה מאז מרץ 1992, אז נפרדו ב-0:0 בטדי. בסוף אותה עונה ירדה הפועל ירושלים מהמקום האחרון.

    * הפועל ירושלים החלה את העונה עם תשעה משחקים ללא ניצחון, לאחר מכן הגיעו חמישה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ותיקו) ואז חמישה ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותיקו). כעת היא ברצף של שבעה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

    * יוסי אבוקסיס ללא ניצחון או שער מאז חזר להפועל תל אביב. את הקדנציה הקודמת כמאמן האדומים סיים ב-2013 עם חמישה מחזורים ללא ניצחון (ארבעה הפסדים על האפס ו-1:1 מול קרית שמונה, אז סלים טועמה כבש בבעיטה חופשית) כך שהרצף עומד על 11 משחקים.

    * סך הכול יש להפועל תל אביב ניצחון בודד ב-15 המחזורים האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: טדי
    קהל: 2590

    תוצאות משחקי השבת:

    הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:2
    הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה 1:1
    מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0
    מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully