וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד שכר עדיין נסער: "כאילו באו אליי הביתה ולקחו את החפצים"

31.3.2024 / 13:15

גם אחרי שצפה בהילוכים החוזרים, שחקן בני סכנין שעמד במרכזה של סערת פסילת השער מול מכבי תל אביב, מסרב להירגע: "הבנתי שלא דמיינתי - באמת לא נגעתי בו. השופט חיפש לבטל את השער בכוח"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

רגע אחרי פסילת השער של בני סכנין אתמול (שבת) נגד מכבי תל אביב, שחקני ואנשי הקבוצה חששו שמוחמד שכר בדרך לקבל כרטיס אדום. השחקן שהיה אחראי על מהלך אדיר מבחינתו שהסתיים בבישול ושער של הקבוצה, היה בטוח תחילה שהשער נפסל בגלל נבדל. כשהבין שהפסילה נעשתה בשל טענה לעבירה שלו על גבי קניקובסקי, החל להשתולל על המגרש ולהטיח האשמות בשופטים.

"שכר היה בטירוף ובצדק, הוא בא מאוד מוכן ובבמה המרכזית עשה מבצע גדול - אז גזלו לו את זה על כלום", אמרו בסכנין.

היום בצהריים שוחח שכר עם וואלה! ספורט, וניכר שהוא עדיין נסער. "האמת שכבר חשבתי שדמיינתי שלא היה מגע. השופט היה כל כך בטוח בעצמו, עד שהגעתי הביתה וחשבתי שאולי באמת דמיינתי ואולי כן נגעתי בו. אבל הלכתי והסתכלתי על ההילוכים החוזרים מכל זווית אפשרית וראיתי שלא דמיינתי - באמת לא נגעתי בו. אמרתי לכולם: לא הרגשתי שום נגיעה. הייתי בטירוף במשחק והאמת היא שגם עכשיו".

רוי רביבו שחקן מכבי תל אביב מול מוחמד שכר שחקן בני סכנין. אריאל שלום
מסרב להירגע. שכר אמש/אריאל שלום

שכר מוסיף: "זה הרגיש כאילו מישהו בא אליי הביתה ולקח לי את הדברים. הגענו כל כך נחושים למשחק הזה וגם אני הגעתי דרוך ועם תחושה של נטל הוכחה. ואז למרות מהלך כל כך מוצלח, בא שופט ומחפש בכוח איך לבטל את השער. התחושות קשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully