וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר שגיב מחוץ לגמר גביע העולם בצרפת: "מאוכזב מאוד"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 11:00

הטריאתלט האולימפי הבכיר נעצר בחצי הגמר בעקבות עונש שעיכב אותו בחלק האחרון של המקצה: "הרגשתי טוב מאוד, עד התקלה"

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב ממכבי תל אביב החמיץ אמש (שבת) את העלייה לגמר תחרות גביע העולם שהתקיימה באולם האתלטיקה בעיר LIEVION בצרפת.

התחרות התקיימה במתכונת חדשנית שכללה שחייה למרחק של 150 מטרים בבריכה שהוקמה במיוחד במרכז האולם, רכיבה של 3 קילומטרים וריצה של קילומטר אחד על מסלול הריצה באולם. בתחרות השתתפו 72 טריאתלטים והיא חולקה לשלבים של רבע גמר, חצי גמר וגמר.

שגיב העפיל לחצי הגמר אחרי שניצח במקצה שלו ברבע הגמר בו השתתפו 12 מתחרים (היו 6 מקצים).

בחצי הגמר שהתקיים לאחר חמש שעות, גילה יכולת מצויינת לאורך כל הדרך עד שכ-200 מטרים לפני סיום החלק האחרון - הריצה, הבין שהוא נושא עמו עונש זמן על כך שלא הניח נכון את האופניים שלו בשטח ההחלפה לפני הריצה. הוא ביצע עונש עצמי בו נדרש לעצור 10 שניות מכל פעילות, מה שמנע ממנו להדביק את הפער שנוצר לו מול יריביו והוא סיים במקום העשירי בחצי הגמר ובכך סיים את התחרות.

הטריאתלט שחר שגיב. WORLD TRIATHLON, אתר רשמי
אכזבה. שחר שגיב/אתר רשמי, WORLD TRIATHLON

בסיום התחרות אמר: "אני מאוכזב מאד מכיוון שלאורך כל הדרך הרגשתי טוב והוכחתי יכולת טובה. יחד עם זאת בראייה וחשיבה מקצועית, עליי לקחת מכאן את הדברים הטובים שקרו כאן. רק לפני שבוע הייתי פצוע וויתרתי על השתתפותי בתחרות בהונג קונג, ובתחרות הזאת הכל הלך לי טוב למעט התקלה של עונש הזמן".

איתמר לבנון ממכבי TRIMORE תל אביב לא הצליח להעפיל מבית הניחומים של רבע הגמר לחצי הגמר. לבנון סיים במקום הרביעי ורק שלושת הראשונים העפילו לחצי הגמר.

ליאור כהן מאמנו האישי של שחר שגיב והמנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון אמר לאחר התחרות: "אנחנו לוקחים את הדברים הטובים מהתחרות ויש כאלו רבים. רק בשבוע שעבר שחר לא זינק לגביע העולם בגלל פציעה בכתף ואתמול הוא הוכיח פעם נוספת שבכושרו הנוכחי הוא יכול להיות שווה בין שווים עם הטובים ביותר בענף. עונש זמן, מוצדק, מנע ממנו להעפיל לגמר שכן הוא התברג בין ארבעת המובילים שעלו לגמר. אנו חוזרים לארץ לתקופת אימונים משמעותית ביותר, לפני סגירת הרשימה הסופית של המשתתפים במשחקים האולימפיים בסוף מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully