וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידעתי שיהיה סיפור סביב הזימון שלי. הנמכתי ציפיות"

31.3.2024 / 11:00

ההתעלמות הצורמת מהנבחרת ("אני ממשיך בשלי") וההתאוששות "המטורפת" מאולימפיאקוס ("כאפה שלא אשכח כל החיים"). אחרי "רכבת הרים" מול סכנין, עידן נחמיאס אופטימי ממכבי תל אביב ומוטרד מהמצב בעיר נעוריו קרית שמונה: "לא מבין את חברי הכנסת"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

זה לא היה משחק לסיים אותו עם סערה כזו גדולה סביב הגול שנפסל לבני סכנין. אבל מכבי תל אביב לא מצאה את השער עד דקה 89, כשדור פרץ נעץ כדור מדהים לרשת העליונה של אבו ניל.

עידן נחמיאס, למה אתם עושים לעצמכם חיים כאלה קשים?

"האמת שהשוער שלהם תפס יום מטורף. היו לו כמה הצלות גדולות, אבל הכי חשוב שידענו לא לספוג ולהצליח לכבוש בעצמנו. הגול של דור היה ענק, וכל כך חשוב. טוב שידענו לסיים את זה, כי שיחקנו כדורגל מצוין".

תאר את התחושות בחדר ההלבשה אחרי הירידה למחצית.

"היינו דווקא מאוד רגועים. שיחקנו כדורגל ממש טוב, הגענו למצבים של 100 אחוז גול. יש ימים שהכדור לא נכנס, או שהוא נכנס בדקה 90. צריך להמשיך בשלנו, באותה דרך ואותו כיוון. אנחנו תמיד מאמינים, תמיד משחקים עד הסוף, תמיד רוצים לנצח".

עוד פעם אתם לא מייצרים שום דבר מקרנות. היו לכם 13 כאלה במשחק.

"אין לי תשובה לזה. אנחנו עובדים על זה המון, כמעט בכל אימון יש דגש על מצב נייח מסוים שאנחנו רוצים לעשות, אבל זה לא עובד. להגיע כל משחק לכמות כזו של קרנות ולא לעשות עם זה כלום, זה כואב מאוד. צריך רק להמשיך ולנסות, זה יכול להשתנות במשחק אחד".

דור חוגי שחקן בני סכנין מול עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לוקח בעיקר דברים חיוביים. נחמיאס אמש/אריאל שלום

בשישה משחקי ליגה בהם פתחת בהרכב, הקבוצה שמרה על רשת נקייה. בנבחרת ישראל פחות התרשמו מהנתון הזה.

"זה נתון יפה ומחמיא ואני שמח. אני צריך להמשיך ככה. אני כבר לא מתעסק בעניינים האלה. מה שצריך לקרות, יקרה. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת, מקווה מאוד שזה יקרה בעתיד".

אם לא התערבות של ה-VAR, הייתם נקלעים לפיגור בדקה בעייתית במשחק. איך זה הרגיש מכר הדשא?

"הגול הזה כל כך עצבן אותי, כי עמדנו טוב והם לא הגיעו למצבים. היה להם מצב אחד בקרן, אז בסוף לקבל גול ממהלך שהתחיל בכלל מהתקפה שלך, זה מתסכל מאוד. זו פעם שנייה או שלישית שזה קורה לנו העונה, ולמזלנו השופט החליט שהייתה עבירה. המשחק הזה היה רכבת הרים. אמרנו לעצמנו שלא חשוב מה, נשחק עד הסוף".

מה לוקחים מהמשחק הזה?

"אנחנו שמחים מאוד ששמרנו על שער נקי, זה דבר קריטי שאנחנו שמים עליו דגש מאוד רציני. הצגנו יכולת טובה, ייצרנו המון מצבים ומנגד בקושי בעטו לנו לשער. יש המון דברים לקחת מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עידן נחמיאס במדי נבחרת ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ממשיך לחכות לצ'אנס. נחמיאס במדי הנבחרת/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בטוח שהתאכזבת כשגילית שלא זומנת לסגל של הנבחרת.

"הייתה לי תחושה שיהיה איזשהו סיפור ולא אקבל את הזימון בסוף, עם כמה שחיכיתי לזה ורציתי להיות שם. באמת שכבר הנמכתי ציפיות, אז לא עניינו אותי הפרסומים לגבי הסגל. החבר'ה אמרו לי להתחיל להתכונן, שאולי אצטרף לנבחרת בגלל הפציעה של רז (שלמה, י"ט), אמרתי להם שזה לא מעניין אותי. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת, אבל אם לא, אני ממשיך בשלי. אני העונה רוצה להתקדם ממשחק למשחק, להמשיך בשקט וברוגע".

מאז המשחק מול אולימפיאקוס בו פתחת בהרכב, הקבוצה הצליחה להתאושש.

"המשחק נגד אולימפיאקוס זו כאפה שלא אשכח כל החיים, אבל מגיע לנו שאפו ענק על האופן שבו התאוששנו ממנו. לעשות התאוששות כזאת, זאת בגרות מטורפת של כל השחקנים. אנחנו ממשיכים בשלנו ולא מסתכלים אחורה".

אתה נמצא באזור המרכז, אבל איך זה לראות את קרית שמונה מרחוק בתקופה הזאת? כל המשפחה וכל החברים שלך משם, והעיר הפכה לעיר רפאים.

"זה קשה מאוד. היה את הסיפור של חברי הכנסת שהבריזו מהדיון בכנסת על בעלי העסקים בצפון, לא הצלחתי להבין את זה. אני מכיר כל כך הרבה בעלי עסקים שם שפשוט עצבניים כי לא מטפלים בהם כמו שצריך. אני חושב שהם צריכים לקבל הרבה יותר הכרה. כואב לי מאוד על כל האנשים שלא נמצאים בבית עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully