וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה משלימה עם הירידה? "בפועל, בני לם לא עזר"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 9:37

תחושות קשות בקבוצה אחרי ה-1:1 מול חדרה: "ידענו שניצחון יפתח את התחתית". לם, שעדיין לא ניצח כמאמן הקבוצה, ינסה להרים את שחקניו לקראת ההזדמנות האחרונה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

תחושות קשות בהפועל פתח תקוה אחרי התיקו 1:1 מול הפועל חדרה אתמול (שבת) כאשר בקרב השחקנים כמעט ואבדה האמונה להישאר בליגה. השחקנים הוותיקים ובראשם עידן ורד ניסו עוד להרים אתמול את השחקנים אבל במועדון יודעים שרק מסע הרואי בששת המשחקים שנותרו עד סוף העונה ישאיר את הקבוצה בליגה.

ניקו אנטוניץ', עידן ורד שחקני הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ניקו אנטוניץ', עידן ורד שחקני הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

"ידענו שניצחון מול חדרה יפתח את כל התחתית", אמר גורם במועדון, "אבל שוב הגענו ולא היינו מסוגלים לעשות את זה". בפתח תקוה ראו איך גם מ.ס אשדוד מנצחת ומתרחקת מהקבוצה ויודעים שהעובדה שהקבוצה לא ניצחה מאז שבני לם הגיע מותירה את הסיכויים להישאר קלושים במיוחד. "חשבנו שחילופי המאמנים יביאו נצחונות ולא מעט נקודות אבל בפועל זה לא קרה".

כעת ינסה לם להרים את חניכיו ולהבהיר להם שניצחון על הפועל תל אביב עוד יכול לפתוח את המאבק. בפתח תקוה יחזירו אצבעות למכבי נתניה ולהפועל ירושלים אל מנת להשאיר את הפער מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב במרחק סביר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בני לם מאמן הפועל פתח תקוה עם חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
כלום לא עובד. לם/שלומי גבאי

מי שהיה נראה עצבני אתמול הוא רז שטיין שהוחלף ולא אהב את החילוף אך בקבוצה הרגיעו אותו. במקביל למאבקי הליגה בקבוצה יפגשו את הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה. "ברור שהליגה זה מה שחשוב אבל נבוא למשחק הגביע כדי לנצח גם כדי לצבור בטחון בליגה וגם כי אפשר עוד להשיג טעם מתוק לעונה הזו", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully