וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה "מאושר", הילדים "מדהימים", אז למה צ'אבי לא חוזר בו?

ברצלונה חוגגת עוד ניצחון ונמצאת ברצף מרשים, במועדון מתחילים לפזול לעבר ריאל, "קלופ" במאזן מושלם והצעירים מותירים רושם עז גם על היריבים. כל הסימנים אופטימיים, אבל צ'אבי בשלו לקראת הקיץ: "ההחלטה לא תשתנה"

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

"העונה האבודה" של ברצלונה כבר לא נראית כזו, ולפתע אפשר לפנטז אפילו על מאבק אליפות עם ריאל מדריד. בארסה רשמה אמש (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות והעלתה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בכל המסגרות ל-11, אחרי שגברה 0:1 על לאס פלמאס משער של ראפיניה. הפער מריאל מדריד שתשחק הערב מול אתלטיק בילבאו, עומד על 5 נקודות בלבד, ובמועדון מייחלים למעידה.

"נעקוב אחרי המשחק של ריאל בתקווה שתאבד נקודות, אבל אני מאמין שאנחנו חלק ממאבק האליפות עם או בלי קשר לתוצאה של ריאל", אמר צ'אבי, מאמן הקבוצה. "אנחנו משחקים כדורגל טוב, ונראים טוב לאחרונה בשני צידי המגרש. בעיקר אני אוהב את האופן שבו אנחנו מגנים".

צ'אבי סיפר כי הנשיא ז'ואן לאפורטה נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והודה לשחקנים על "רצף מרשים". "לאפורטה מרוצה, וכשהוא מרוצה ברור שמשהו טוב קורה", סיפר צ'אבי.

סביר להניח שלאפורטה שמח בעיקר מהרוח החדשה של הקבוצה, עם שילובם של לאמין ימאל בן ה-16 ופאו קובארסי בן ה-15. גרסיה פימיינטה, מאמן ברצלונה ב' לשעבר ומאמן לאס פלמאס כיום, אמר בסיום ש"ימאל וקובארסי משחקים כאילו יש להם ניסיון של עשר שנים בליגה. זה מטורף, ומדהים".

שחקני ברצלונה חוגגים עם ראפיניה. רויטרס
מחכים למעידה של ריאל. ברצלונה חוגגת/רויטרס

סרג'י רוברטו, הקפטן הוותיק, החמיא גם כן ואמר: "אני זוכר את הופעת הבכורה שלי, וזה אפילו לא היה קרוב. הצעירים שלנו נראים מדהים, הם מראים דברים אדירים ואני גאה בהם ובכל שחקן שמגיע מלה מאסיה".

אוסקר הרננדס, עוזר מאמן ברצלונה ומי שמכונה על ידי השחקנים "יורגן קלופ" בשל מראהו החיצוני שמזכיר מבחינתם את המנג'ר הגרמני, עמד על הקווים פעם נוספת לאור ההרחקה של צ'אבי, ושמר על מאזן מושלם. במשחקים בהם הוא עמד על הקווים, בארסה עומדת על 6 מ-6 - אבל באופן טבעי השיח בתקשורת הקטלאנית מתמקדת בהמשך דרכו של צ'אבי, שכבר הודיע על עזיבה בקיץ אבל נראה כעת בסטטוס אחר לחלוטין, על רקע היכולת המשופרת.

"העתיד שלי? זה הזמן לנוח ולהתחיל להתכונן לפריז סן ז'רמן. מבחינתי, שום דבר לא השתנה", הצהיר המאמן. "התרחיש של הישארות עד תום העונה הייתה טובה יותר למועדון מאשר פיטורים שלי, שהיו מסבכים את העניינים. אבל שוב, מבחינתי אין שינוי בתכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully