וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון הירואי": באר שבע בטירוף ומעלה הילוך בדיוק בזמן הנכון

31.3.2024 / 6:50

בקבוצה חגגו את הניצחון על הפועל חיפה בעשרה שחקנים והחמיאו לשחקנים: "משחק של אופי". שבחים לשושנאצ'ב שכבש "ברגע מושלם", גורדנה ייבדק

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

אף שמדובר רק בפתיחת הפלייאוף העליון ואפילו שאלה רק 3 נקודות, בהפועל באר שבע היו בטירוף אמיתי אחרי הניצחון 1:2 אתמול (שבת) על הפועל חיפה. הגדרות כמו "ניצחון הירואי", "ניצחון של גברים" ו"ניצחון של אופי" ליוו את כל השחקנים בחדר ההלבשה בטרנר בסיום.

העובדה שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקת אנטוניו ספר כבר בדקה השישית, הובילה לשמחה גדולה מאוד אצל הקבוצה אחרי הניצחןן וכעת הפנים לרבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע. "הרמנו הילוך בזמן הנכון וצריך להמשיך בגביע ולהביא כרטיס לחצי הגמר היוקרתי", אמרו אמש במועדון. בקבוצה יבדקו היום עד כמה חמורה הפציעה של רועי גורדנה שנפגע בכתפו ובעצם הבריח אחרי תיקול של נאור סבג, שלא זכה לתגובה של אוראל גרינפלד.

מיגל ויטור, הלדר לופס, הפועל באר שבע. דני מרון
כמה קשה, ככה מתוק. באר שבע/דני מרון

בקבוצה היו מאוד מרוצים משער הניצחון של ארתור שושנאצ'ב. "קיבלנו מארתור את השער הכי חשוב שלו ברגע מושלם", אמרו בקבוצה על החלוץ הקזחי.

עוד בוואלה!

קלעה לשלוש: ניצחון מרשים להפועל באר שבע בדרך לאירופה

לכתבה המלאה

אחרי משחק הגביע ביום רביעי בחוץ מול הפועל פתח תקוה, באר שבע תשחק בחוץ גם מול בני ריינה, לפני המשחק הביתי מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully