וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר במקום השני בעולם: יאניק סינר זכה בטורניר מיאמי

האיטלקי המשיך את 2024 הנפלאה שלו עם 3:6, 1:6 בגמר מול גריגור דימיטרוב וסופר 27 ניצחונות ב-28 המשחקים האחרונים

תקציר ניצחונו של יאניק סינר על גריגור דימיטרוב בגמר טורניר מיאמי/ספורט1

אחרי שהפסיד בגמר טורניר מיאמי ב-2021 להוברט הורקאץ' ובגמר 2023 לדניל מדבדב, פעם שלישית גלידה מבחינת יאניק סינר, שזכה הערב (ראשון) בתואר היוקרתי מסבב המאסטרס 1000 עם ניצחון 3:6, 1:6 בגמר מול גריגור דימיטרוב הבולגרי (12 בעולם). בעקבות הניצחון ה-27 שלו ב-28 המשחקים האחרונים והתואר השלישי שלו מאז תחילת השנה (אחרי הגרנד סלאם הראשון בקריירה באליפות אוסטרליה והזכייה ברוטרדם), הטניסאי האיטלקי בן ה-22 גם יתקדם למקום השני בעולם על חשבון קרלוס אלקראס.

סינר ניצח את הבולגרי בדרך לגמר במיאמי בשנה שעברה ובאוקטובר ניצח אותו גם ברבע הגמר בבייג'ינג. דימיטרוב קיווה לגבור עליו לראשונה מאז המפגש ברומא בספטמבר 2020 ולזכות בתואר מאסטרס 1000 ראשון מאז 2017, אבל לא ניצל אפשרות שבירה במשחקון הרביעי ומיד לאחר מכן נשבר בעצמו. האיטלקי המשיך להכתיב את הקצב עם חבטות החזרה טובות, פספס שתי אפשרויות שבירה במשחקון השביעי, אבל לאחר מכן כבר שבר ל-3:6 במערכה הראשונה.

דימיטרוב ניסה להלהיב את עצמו אחרי משחקון הגשה חלק ורצה לחזור למשחק, אבל סינר הפגין את עליונותו ובמשחקון הרביעי שבר ל-1:3. הבולגרי לא הצליח לדגדג את ההגשות של יריבו, הרים ידיים ונכנע 6:1 במערכה השנייה.

יאניק סינר טניסאי איטלקי. Frey/TPN, GettyImages
היסטוריה איטלקית. יאניק סינר/GettyImages, Frey/TPN

סך הכול זהו התואר ה-13 של סינר בקריירה: השני במאסטרס 1000 והשלישי כאמו ב-2024. הוא האיטלקי הראשון אי פעם שניצב במקום השני בדירוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully