וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע חגגה, חולון מאוכזבת: "נכשלנו, צריך ללמוד מזה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 22:43

הקבוצה מבירת הנגב חגגה חצי גמר גביע ראשון בתולדותיה ("קרדיט גדול לשחקנים"), שרף הודה: "הפסד כואב מאוד, האוהדים צעקו גם למאמנים טובים ומנוסים ממני"

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

תוך שבוע וחצי הודחה הפועל חולון גם מליגת האלופות של פיב"א, והערב (שבת) גם מגביע המדינה. החבורה של עמית שרף הפסידה בביתה 88:83 להפועל באר שבע, ובסיום הודה המאמן: "כל הכבוד לבאר שבע שעשו ניצחון גדול. מקצועית אין לי הרבה מה להגיד, נכשלנו במשימה שרצינו, רצינו להגיע לחצי גמר ונכשלנו. בהתחלה עשינו כמה עצירות אבל לא שמרנו בהמשך מספיק טוב, וזה מגיע לזריקה של שחקן או שריקה של שופט".

שרף הוסיף ואמר: "הפסד מאוד כואב שמוציא תסכול, לקהל מותר לצעוק, זה כואב מאוד. האוהדים צעקו גם למאמנים יותר טובים ויותר מנוסים, התפקיד שלי זה לכאוב את ההפסד הזה וללמוד מזה. אנחנו צריכים לכאוב את הכאב הזה, צריכים ללמוד מזה לפלייאוף. ברור שאחרי כל הפסד מי שלא שיחק הוא זה שחסר. זה יכול להיות שסי ג'יי האריס היה חסר. אין ספק כשאתה בא לשחק נגד קבוצה מהמקום ה-12, למרות שהם השתפרו, אתה מצפה להגיע לחצי הגמר. נגד מורסיה הפספוס היה נגד פרומיתאס, שלא סגרנו את ההפרש. את מורסיה לא יכולנו לנצח ב-26 הפרש. הכדור היה בידיים שלנו - עם ההגרלה, היינו חייבים לעשות את זה".

מנגד, באר שבע שחווה עונה קשה בליגה חגגה העפלה ראשונה בתולדותיה לחצי הגמר. "לבוא לפה, לאולם המדהים הזה עם הקהל הזה - צריך לשחק 40 דקות לא רק טוב אלא גם מרוכז. לנצח פה זה לא רק יכולת, אלא בעיקר יכולת ריכוז להישאר פה ולא לעשות טעויות. מגיע קרדיט גדול לשחקנים. ההגנה ניצחה את המשחק, עשינו עצירות גדולות, בעיקר ברבע הרביעי. ברגע שעשינו עצירות יכולנו להשתחרר ולעשות דברים יפים בהתקפה. משחקים כאלה מוכרעים על ידי פעולות גדולות של שחקנים. החבר'ה שלנו עשו את זה היום".

עמית שרף מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. שרף/ברני ארדוב

אהרוני הוסיף וסיפר: "כמו קבוצות אחרות באר שבע חוותה תהפוכות גדולות אחרי המלחמה, חלק גדול מהתקופה שיחקו עם שני זרים, אחר כך שלושה זרים, ובחלק האחרון הצטרף זר רביעי. המאמץ הגדול של ההנהלה להביא את מייק לואיס היה מאוד קשה כי זרים לא רצו לבאר שבע בגלל הקרבה לאזור המלחמה. אני מרגיש שאנחנו מתייצבים ואני מקווה שבאמת נמשיך את זה, כי הליגה היא הפוקוס הגדול שלנו, אנחנו מקום אחרון, לשם אנחנו צריכים לכוון".

איגור קולשוב הוסיף: "זה היופי בגביע, זה משחק אחד, ביום נתון הכל יכול לקרות. זה תהליך מאז שאורן (אהרוני) הגיע ומייק (לואיס) הגיעו. הרבה קרדיט מגיע לאורן ולשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully