וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הצלע הרביעית פישלה: מכבי יפו חילצה 2:2 דרמטי מרמת השרון

היפואים קיוו להתקרב למוליכות הלאומית, אך הסתפקו בנקודה עם שוויון של עמית כהן בדקה ה-89. ניצחונות למכבי הרצליה והפועל עכו במאבקים על הכניסה לפלייאוף העליון

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי המעידות של שלוש מוליכות הלאומית, מכבי יפו קיבלה הזדמנות נוספת להיצמד אליהן במאבק על שני הכרטיסים לליגת העל, אבל הסתפקה הערב (שני) בנקודה בלבד אחרי 2:2 דרמטי בנס ציונה מול הפועל ניר רמת השרון. מכבי הרצליה חזרה למקום השביעי עם 0:3 על מ.ס. כפר קאסם וגם הפועל עכו עוד בתמונת הפלייאוף העליון אחרי 0:1 על נועלת הטבלה איחוד בני שפרעם.

מכבי יפו - הפועל ניר רמת השרון 2:2

למרות התבוסה 4:1 בעכו במחזור הקודם, הרביעית בטבלה יכלה לצמק את הפער מהמקום השני לשתי נקודות בלבד וגם לעקוף על הדרך את עירוני טבריה, אבל השיגה רק נקודה מול המדורגת שישית. גיל יצחק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-37 וחגג את ה-18 שלו העונה, בדרך הבטוחה לתואר מלך שערי הליגה, אבל האורחת שהחזירה לפעילות את בן רייכרט אחרי יותר מחודש, ידעה להגיב. שון עדרי פרץ מצד שמאל בדקה ה-44 והעביר רוחב שגל מאיו דחק לשערו הוא, ובדקה ה-61 היה זה ריצ'רד קולה אמבומבו שכבש בפנדל את שערו השמיני העונה. רמת השרון הריחה ניצחון שיבטיח לה כמעט סופית את הפלייאוף העליון, אך בדקה ה-89 הכין המחליף וואליד דרוויש עם העקב למגן עמית כהן שהשווה עם הרביעי שלו העונה. מאיו פספס הזדמנות לכפר על השער העצמי כשהחמיץ מקרוב בתוספת הזמן.

גל מאיו שחקן מכבי יפו. אודי ציטיאט
שער עצמי והחמצה גדולה בתוספת הזמן. גל מאיו/אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - מכבי הרצליה 3:0

ניצחון שלישי רצוף על האפס למכבי הרצליה, שחזרה למקום השביעי והתקרבה להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון בעונת הקאמבק שלה לליגה הלאומית. הקפטן הוותיק ברק לביא, שנשאר עם הקבוצה בכל התקופה בליגה א', נגח לרשת בדקה ה-26 וחגג שער ראשון בלאומית מאז מרץ 2018. כפר קאסם ניסתה לחזור, אבל רשמה משחק שישי רצוף ללא ניצחון ואיבדה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון אחרי מבצע אישי של סקו דומביה שהכפיל את היתרון בדקה ה-62. רועי דוד המחליף חתם את החגיגה בתוספת הזמן עם שער בכורה בלאומית.

איחוד בני שפרעם - הפועל עכו 1:0

הקבוצה של אלון זיו ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בבית, אז היא המשיכה את הרצף באצטדיון העירוני הפעם כאורחת. פנדל של רווה אסייג בדקה ה-17 עשה את ההבדל והציב את עכו מרחק שתי נקודות מהפועל אום אל פאחם והכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. שפרעם, עם המאמן החמישי שלה משה שפירא במשחקו השני על הקווים, כבר השלימה עם הירידה וסופרת 10 הפסדים רצופים, כשהיא עדיין ללא ניצחון ב-2024.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל נוף הגליל - בני יהודה 2:2
עירוני קרית שמונה - הפועל אום אל פאחם 2:0
הפועל רמת גן - עירוני טבריה 0:0
הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 2:2
הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully