וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "לצערי נעשה צדק". לם: "היינו צריכים להוביל 0:3 במחצית"

הפועל חדרה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1 דרמטי. סילבס: "היכולת שלנו הייתה מאוד לא טובה". עומר כץ: "הגביע יהיה אתנחתא"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה עשתה הערב (שבת) צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית, כשסיימה ב-1:1 דרמטי עם הפועל חדרה בפתיחת הפלייאוף התחתון. נועלת הטבלה סופרת 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון (לצד תשעה משחקי רצופים ללא ניצחון מול חדרה), והפער מבית"ר ירושלים שמעל הקו האדום עומד על חמש נקודות, ומהפועל תל אביב על שש לפני המשחקים שלהן ביום ראשון ושני בהתאמה. יוסיפ טומאשביץ' כבש ראשון (90+1), פורצ'ן באסי איזן (90+7) מהנקודה הלבנה והעניק להפועל פתח תקוה הנאיבית את הנקודה לה היתה ראויה, אך ספק גדול אם זה יספיק בקרבות ההישארות.

חיים סילבס הודה בסיום: "זה המשחק הכי חלש בתקופה האחרונה. במחצית הראשונה נראה לי שהיינו בשעון חורף... אין לי הסבר. המחצית הראשונה שלנו הייתה חלשה מאוד ויצאנו ממנה בחיים. במחצית השניה המשחק התאזן. כבר הרגשנו שלוש נקודות במזל, אבל להפועל פתח תקוה לא הגיע להפסיד. לצערי הצדק נעשה, היכולת שלנו הייתה מאוד לא טובה".

על שחקני ההתקפה שלא הצליחו להתבלט הערב: "כשהם לא טובים, קו ההתקפה פחות טובה ואני מניח שהיריבה מתכוננת אליהם. ככל שאתה טוב יותר, לומדים אותך יותר - זה דבר טבעי".

שוער חדרה, אוהד לויטה: "הרגשתי טוב, בעיקר במחצית הראשונה כשהם הגיעו למצבים מסוכנים. ההרגשה הכללית לא טובה, לכבוש בתוספת הזמן ואז לספוג בדקה האחרונה. לא מסכים שהגענו עם האף למעלה, באנו פחות מרוכזים ולא היינו מספיק מדויקים".

בני לם מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
זה לא עובד. בני לם/ברני ארדוב

מאמן הפועל פתח תקוה, בני לם, סיכם: "במחצית הראשונה היה צריך להיות 0:3 או 0:4 לנו, שיחקנו מצוין. הכול הולך נגדנו, אנחנו מגיעים למצבים ומחמיצים ובסוף סופגים בדקה ה-90. במקום להוביל 0:3, אנחנו סופגים ובסוף הגול שלנו מספיק רק לתיקו".

על רז שטיין, שכעס אחרי שהוחלף: "הסברתי לרז... הוא שיחק מצוין, אבל לשחקנים לא היה כוח והכנסתי דם חדש. אני מבליג על דברים כאלה, זה יכול לקרות בכדורגל".

השוער עומר כץ: "הספיגה? זה מאוד מתסכל לשוער, הכדור פגע ברועי ושינה כיוון - זה לא באשמתו. אני שמח מאוד שחזרנו, אבל מאוכזב כי יכולנו לנצח. אין לנו הרבה זמן, אנחנו חייבים להסתכל על המשחק נגד הפועל תל אביב. כמובן שאנחנו רוצים לנצח את הפועל באר שבע בגביע ביום רביעי, זה סוג של אתנחתא אבל הליגה זה מה שחשוב. מה אני מעדיף, זכייה בגביע או הישארות בליגה? הישארות, חד משמעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully